Jump to content

Mafias betyg.


Mr Mister
 Share

Vad ger du Mafia för betyg?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
IG! Fattade inte hur man skulle göra på andra uppdraget.

Det fanns ingen karta som visade och ingen förklarade.

Skit spel enligt mig.

Det finns en karta (en mycket bra sådan) om du trycker på TAB och andra uppdraget lär väl knappast behöva någon förklaring, det finns ju i princip bara en sak du kan göra för att överleva i den situationen. Fly!

Läs manualen och använd hjärnan lite mer så kommer du säkert också tycka som jag att Mafia är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ge spelet en chans att visa vad det går för, du kommer inte bli besviken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en karta (en mycket bra sådan) om du trycker på TAB och andra uppdraget lär väl knappast behöva någon förklaring, det finns ju i princip bara en sak du kan göra för att överleva i den situationen. Fly!

Läs manualen och använd hjärnan lite mer så kommer du säkert också tycka som jag att Mafia är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. Ge spelet en chans att visa vad det går för, du kommer inte bli besviken.

Hmm, det andra uppdraget är att åka till något ställe.

Men tack för hjälpen, ska använda TAB.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

G+, har spelet till ps2.

Jag tycker inte att storyn är så jävla bra, "bilkörardelen" i uppdragen är tråkiga. Sen gillar jag inte att spelet utspelar sig på trettiotalet. Bilarna i spelet suger verkligen.

Däremot tycker jag att uppdragen till fots är riktigt roliga och det vägar upp betyget. Bra kontroll också.

Har som sagt spelet till ps2 och det är mycket möjligt att det är roligare till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...