Jump to content

Krashar när jag moddat en bil


malmesjo
 Share

Recommended Posts

Men idioter, som om inte någon av er som klagar har laddat ner San Andreas eller något annat spel, antingen så hjälper ni eller så håller ni käften och spammar någon annanstans... ;)

malmesjo: Se till att du följer instruktionerna till installationen av modden... och läs forumets regler...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men idioter, som om inte någon av er som klagar har laddat ner San Andreas eller något annat spel, antingen så hjälper ni eller så håller ni käften och spammar någon annanstans... B)

malmesjo: Se till att du följer instruktionerna till installationen av modden... och läs forumets regler...

Bra sagt Arman! nu ska du få en fin liten guldstjärna

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte bara upplysa om att det inte begåtts något regelbrott här..

§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Jag har inte sett någon förfrågan, uppmaning eller hjälp om Warez här..?

Som jag tolkar reglerna så betyder ''hjälp om warez" att man hjälper någon att skaffa ett piratkopierat spel, inte att man hjälper någon som har piratat.. B)

BTW: Det spelar ingen roll om du har piratversion eller orginal, antagligen har du gjort fel nånstans i installationen B)

Redigerad av minigun
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du ska ente gå och köpa ett nytt GTA SAn Andreas om du har san andreas i warez.....då är man jävla knäpp asså....du får ju acceptera att du har warez och att det kommer bli fel i den nångång..

MEN!...gå ente och köp SA när du ändå har den hemma

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, har suttit och läst allas funderingar och åsikter :P

men jag får ända inte igång min nymoddade bil, måste ju starta om datorn bara jag närmar mig den ;)

har prövat olika supra, men börjar bli trött på att starta om skiten hela tiden :huh: , om nån mer har crackat samt moddat in bilar kan ni ju svara mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...