Jump to content

Lägg upp egna låtar


HOWHOW
 Share

Recommended Posts

Att säga att någon är fet är fan så lågt. Kommer ni inte på något annat och säga? Skulle ni fortsätta sådär så skulle ni säga att P-Cs mamma är fet och skön och sån't. Jävligt töntigt, kan ni inte bara skippa och säga att folk är fet, ful och sån't? Säkert ni själv som är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 195
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Att säga att någon är fet är fan så lågt. Kommer ni inte på något annat och säga? Skulle ni fortsätta sådär så skulle ni säga att P-Cs mamma är fet och skön och sån't. Jävligt töntigt, kan ni inte bara skippa och säga att folk är fet, ful och sån't? Säkert ni själv som är det.

Men för i helvette! Det är en jävla diss över internet varför i helvette bryr du dig för? Snälla..

Sjolander mm aa.. :P

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för i helvette! Det är en jävla diss över internet varför i helvette bryr du dig för? Snälla..

Sjolander mm aa.. :P

För jag själv blivit retad för övervikt, och det är fan inte roligt när någon ful jävla snorvalp säger något över internet, klart man blir ledsen 'fastän det är över internet.'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För jag själv blivit retad för övervikt, och det är fan inte roligt när någon ful jävla snorvalp säger något över internet, klart man blir ledsen 'fastän det är över internet.'

Det är då fan värre att du tar illa upp över något sånt över internet än att du är fet.

Men allvarligt, tänk efter lite, hur jävla töntigt låter det inte? "Han sa att jag var fet över internet, buhu stackars mig". Lägg av nu båda.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är då fan värre att du tar illa upp över något sånt över internet än att du är fet.

Men allvarligt, tänk efter lite, hur jävla töntigt låter det inte? "Han sa att jag var fet över internet, buhu stackars mig". Lägg av nu båda.

Jag blev inte retad över internet.. Utan IRL, tänk dig själv 5 st står och säger 'fetto' och sån't till en. Tillslut blir man tokig, och man blir fan ledsen och sån't. Sen ser man hur en "cool" kille försöker säga samma sak till akaast, (Som försöker bättra sig.) Självförtroendet sjunger ofantligt mycket vet du..?

Fan ska jag sluta för? Börjar inte agrument ta slut? Jag slutar den dagen du ber om ursäkt till P-C, och drar från forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mess with the best you mess with the .. the .. hrm..

här har ni. menar typ 20% av det jag skrev men det är väl det hiphop går ut på?  :lol:

HOWHOW, jag hörde din låt, riktigt kass-

din låt jag lyssnade och sprack av skratt-

innan du går på mig: här är en tankeställare:-

är det verklligen lönt, att bli instängd i hans källare?-

är inget rikemansbarn du kan slå det ur tanken-

gillar inte luffare.jag tål inte stanken!-

att kalla mig nörd det var ett slag under bältet-

detta är ett förslaag: *viskar* er rapp var rena skämtet.

xpisc

att gå på en "oskyldig" är en anledning till en livvakt-

tanken räknas som det blir "NOLL" på en bensinmack-

HOWHOWs och dina rader var rent skitsnack-

att skriva rim räcker inte för att det ska BLI rapp

du gillar nog att snoka igenom vad jag skrev-

för att sedan kunna säga: "P-C, du har FEL!"-

Är det nåt emot mig, eller är det mina åsikter?-

att ta bort P-C från GTAsajten.. tja, fram med påskriften!-

*studsar ut ur rummet*

rätt random rim. Fastnade efter ett tag och gick in i "old texts"-mappen och tog några rim därifrån.

Att kalla mig fet var lite taskigt. Jag har allvarliga problem med självförtroendet så att gå på folks utseende är lite väl .. lågt

Snart reportar jag detta, om ni inte slutar, gäller dig också P-C! :P

Redigerad av Tangelito
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har jag att be om ursäkt för då? Jag har inte ens kallat honom det, läs för i helvete.

P-C du tror du är ett rikebarn//

smutskastar folket som bor mitt på stan//

Skaffa dig ett liv, ditt stora feta svin//

P-C är en tönt, säger ett småglin//

Hmm, näe. Det hade du ju visst inte. Näe. Jag beror om ursäkt.

Nu ska jag duscha och göra mig iordning.

Hoppas du får ordning på ditt liv, en till kaxig sak mot P-C, och du är blodig. Ok?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas du får ordning på ditt liv, en till kaxig sak mot P-C, och du är blodig. Ok?

Nu hoppas jag verkligen att du skojar, jag orkar inte med sånt här allvarligt..

Jamen, kom och slå mig blodig om du vill det, blir verkligen jätterädd över hot över internet.

Jaja, jag ber om ursäkt för ingenting, om ni bara håller käften.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu hoppas jag verkligen att du skojar, jag orkar inte med sånt här allvarligt..

Jamen, kom och slå mig blodig om du vill det, blir verkligen jätterädd över hot över internet från en 90:ia.

Jaja, jag ber om ursäkt för ingenting, om ni bara håller käften.

89:a, och ja. Du borde vara rädd.. Pusshej

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore synd att behöva låsa den tråden så ni får en chans till. Släpp det här tomma snacket om att ni ska slå varandra blodiga och fortsätt lägga upp egna låtar.

Tack.

Har en låt på gång, tror jag.. Går lite trögt.. Någon med lite tips på lite roliga effekter man kan testa?

Sen så hittade jag inte på en bortförklaring, min förklaring var sann, punkt slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Effekter? Hur menar du? Reverb eller förvrängning? Program?

Information, tack.

Mer om det finns några effekter ni brukar använda som kan vara kul att testa själv. Behövs väll inte mycket mer information.

Vilka effekter brukar ni använda (visserligen använder man nästan alltid olika, men någon favorit brukar man ha)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka effekter brukar ni använda (visserligen använder man nästan alltid olika, men någon favorit brukar man ha)

Effekter och effekter. Om man ska redigera röst så brukar jag få EQn så att det känns "fylligare". Ett tag sen jag gjorde det. Kommer inte ihåg fullt hur det var men..

Tyvärr så funkar inte musikredigering likadant som Photoshop. Finns säkert "effekter" i diverse musikredigerings-program.Men när man talar "effekter" i musikredigering så snackar man oftast om Reverb eller EQ.

Reverb kan göra så att det känns som man står i ett stort rum osv.

Vet inte om jag har något favorit-reverb. Det var dock nån låda som Love hade som gjorde så att lät .. "lent".

Bäst är väl att trycka sig fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Effekter och effekter. Om man ska redigera röst så brukar jag få EQn så att det känns "fylligare". Ett tag sen jag gjorde det. Kommer inte ihåg fullt hur det var men..

Tyvärr så funkar inte musikredigering likadant som Photoshop. Finns säkert "effekter" i diverse musikredigerings-program.Men när man talar "effekter" i musikredigering så snackar man oftast om Reverb eller EQ.

Reverb kan göra så att det känns som man står i ett stort rum osv.

Vet inte om jag har något favorit-reverb. Det var dock nån låda som Love hade som gjorde så att lät .. "lent".

Bäst är väl att trycka sig fram.

Nej, jag vet - och ja, jag testar mig fram.

Men, varför inte göra som du - vi fortsätter att vara dryga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...