vinnecool Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 (redigerad) Originalet är lungt bäst! I miami är det bara den där f****ng HORAtio med sina jävla "Ooh, titta på mig, jag äger brottslingarna, sen har jag jättevackra samtal med offren! Visst är jag vacker? *blinkar med ögonfransarna* FJANT! New York är ny småcoolt, men inte bra. Det betyder att det är dåligt. Originalet är bra. Det betyder att det är bra. Redigerad 26 juli, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Originalet är lungt bäst! I miami är det bara den där f****ng HORAtio med sina jävla "Ooh, titta på mig, jag äger brottslingarna, sen har jag jättevackra samtal med offren! Visst är jag vacker? *blinkar med ögonfransarna* FJANT! New York är ny småcoolt, men inte bra. Det betyder att det är dåligt. Originalet är bra. Det betyder att det är bra. Hur vågar du förolämpa Horatio Caine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Hur vågar du förolämpa Horatio Caine För att han är en total fjant som bara arbetar för pengar och inte för nöjet trots att han redan är stenrik? FJANT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 1. Original 2. Miami 3. N.Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Originalet är däruppe tillsammans med Bernard Herrmann, resten kan suga min vita miniatyrdolme. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 CSI: N.Y. för min del. Gary Sinise all the way, fast han har blivit lite knubbig sen Snake Eyes. Miami är tätt efter, likaså Las Vegas. Originalet har jag inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Vanliga är bäst men alla är bra :VOTE:CSI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 CSI: N.Y. för min del. Gary Sinise all the way, fast han har blivit lite knubbig sen Snake Eyes. Miami är tätt efter, likaså Las Vegas. Originalet har jag inte sett. Vegas är originalet, m'darlin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 CSI: Miami klart!! Vi snackar om MIAMI här allihop! The Miami, The Sunshine land, the beach!, the hot babes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 CSI: Miami klart!! Vi snackar om MIAMI här allihop! The Miami, The Sunshine land, the beach!, the hot babes Bah, den enda bra polisserien som utspelar sig i Miami är Miami Vice. Där kan du snacka om The Sunshine State... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Bah, den enda bra polisserien som utspelar sig i Miami är Miami Vice. Där kan du snacka om The Sunshine State... Jag har aldrig sett Miami Vice...men vill gärna se :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har aldrig sett Miami Vice...men vill gärna se :'( Det går tyvärr inte längre på Kanal5, men här kan du inhandla hela första säsongen av serien, och där finns det även en billigare två-disc-version med bara de bästa avsnitten från säsong ett och två. Det sistnämnda alternativet är givetvis billigast, även om det är status att äga hela första säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Grissom 4 teh win! CSI orginalet AKA CSI Las Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Vanliga, med miami tätt efter. Dessutom "gillar" mamsen min grisen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 En sån här vote har jag redan gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 28 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2005 Helt klart CSI las vegas miami d e inte CSI miami det är CSI horatio d e så jävla dåligt han tar ju faan upp all plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) En sån här vote har jag redan gjort Men den har dött? Redigerad 30 juli, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Vote: orginal CSI dem andra två är skit, rentutav skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Det vanliga...btw är det ngn som har testat spelet?...det har jag det e as svårt...fastande på fall #1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts