Jump to content

The Driver


Joey
 Share

Recommended Posts

SSSSSSSSSSSLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur många fastnar där, egentligen?!? Jag klarade det på första försöket.

PS: Jag har en ny avatar. Det är jag på bilden. -_-

du verkar vara en liten barnunge som tjuter sluta hela tiden!!! :blink::huh::huh: är det något fel att nån fastnar där eller?? jag bad om hjälp inte nån j#vla barnunge som flåsar en i ryggen!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Mister vad fan tror du att du håller på me? det ända du gör är att mucka med alla du ser. fy fan för dig. hoppas hultenius kastar ut dig.

HAHAHAHAHAHA

Nåja till saken gö så här. Spräng definitivt inte hans bil. då losar du uppdraget. Gör så här. plattan i botten och tackla till han. Sen e de ba o kö som en galning. det gör ja alltid då men en då.

good luck

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr Mister vad fan tror du att du håller på me? det ända du gör är att mucka med alla du ser. fy fan för dig. hoppas hultenius kastar ut dig.

HAHAHAHAHAHA

Nåja till saken gö så här. Spräng definitivt inte hans bil. då losar du uppdraget. Gör så här. plattan i botten och tackla till han. Sen e de ba o kö som en galning. det gör ja alltid då men en då.

good luck

Du vet ingenting om mig, så du kan ju dra! Nybörjarfjant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hultenius, kasta ut dom! Jag höll mig faktiskt från att skriva alltför ovårdat! ;)

ja men du klagade att jag ville ha hjälp!! :wacko: ska hultenius kasta ut mig och min polare så ska han kasta ut dig ochså!!! :wacko::wacko::wacko: och så tror du att du e Hultenius lilla boss.. han kan faktiskt bestämma själv!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...