Jump to content

kommentarer om the getaway


pejle
 Share

Recommended Posts

Jag tycker The Getaway är värkligare när det gäller tx. (som någon annan skrev) Polisens agerande och att Lyktstålpar med mera inte åker omkull lätt.Det finns däremot inte så stor frihet i spelet :blink: ...Gillar Vice City mer...Det beror nog på att det inte är värkligt på vissa punkter...Skulle det tx. inte gå lika lätt att köra ner lyktstolpar & trafikljus skulle jag genast tycka det var tråkigare...Och att polisen är helt galen när man får mer än två stjärnor tycker jag faktiskt är ganska kul... :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tråkigt skit spel... kommer det en 2a såhoppas jag att det inte är något jäla sketet London man kör runt i. dom gömda bilarna e ju skit man hinner bara ett par meter innan man lyckats kvada dom....nä kommer det en 2a ska det va en stad med stora gator...inget jäla london med små piss vägar där trafiken e helt upp knu**ad... :teehee::angry: :

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tråkigt skit spel... kommer det en 2a såhoppas jag att det inte är något jäla sketet London man kör runt i. dom gömda bilarna e ju skit man hinner bara ett par meter innan man lyckats kvada dom....nä kommer det en 2a ska det va en stad med stora gator...inget jäla london med små piss vägar där trafiken e helt upp knu**ad...  :teehee:  :angry: :

jag tycker det e bra :D

Redigerad av Tyrone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt!! Jag har lärt mig hantera bilarna nu, jag kvaddar dem inte första taget ska du veta!

Du behöver öva, helt enkelt :wub:

så du kan köra fullspeed med lotusen utan att smälla?..

det tror jag inte...

Och att man inte har någon radio i bilen e ju helt skit tråkigt.

Däck skriken på gräs är ju helt underbart....dåligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...