Jump to content

GtaT 0.1b Släppt!


Kaboom
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 186
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Någon som vet vad felet kan vara för mig?

Varje gång jag startar blir det felrapport. Det står att det har uppstått problem och "gta_sa.exe" måste avslutas. Jag har stängt av alla brandväggar och ominstallerat GtaT flera gånger. Jag har till och med ominstallerat hela spelet, men det gjorde inte saken bättre.

Jag är verkligen sugen på att få spela lite online nu och skulle gärna vilja få hjälp fort.

Tack.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet vad felet kan vara för mig?

Varje gång jag startar blir det felrapport. Det står att det har uppstått problem och "gta_sa.exe" måste avslutas. Jag har stängt av alla brandväggar och ominstallerat GtaT flera gånger. Jag har till och med ominstallerat hela spelet, men det gjorde inte saken bättre.

Jag är verkligen sugen på att få spela lite online nu och skulle gärna vilja få hjälp fort.

Tack.

Formatera datorn de brukar alltid hjälpa för mig! :P

kan vara lite svårt om man inte kan. :)

Gör det inte om du inte kan, :'( . Men kan :P du och du har xp cd och lite andra saker så gör de :rolleyes:

Jag säger inte att det kommer hjälpa men det har alltid gjort de för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Formatera datorn de brukar alltid hjälpa för mig! :P

kan vara lite svårt om man inte kan. :)

Gör det inte om du inte kan, :'( . Men kan :P du och du har xp cd och lite andra saker så gör de :rolleyes:

Jag säger inte att det kommer hjälpa men det har alltid gjort de för mig

Jag tänker förstås inte formatera datorn bara för att jag har problem med GtaT, så desperat är jag inte...

Hmm... Tack för tipset...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I don´t know about you guys but street race is teh shit for me.

edit:

btw så e ju 2 av de roligaste sakerna som finns att snacka med folket på sajten och köra gta sa och nu har vi möjlighet att göra båda samtidigt ...blir nästan lite religös (tror på gta guden).(tror han heter Rocks Targames).

Redigerad av qouad_Gta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...