Jump to content

Vilka buggar har du råkat ut för???


Jacker
 Share

Recommended Posts

Tja allihopa! :angry:

Det finns ju väldigt mycke buggar i VC vilken är ren värsta ru söt på???....Den värsta jag stöt på är på golf klubben jag sköt på en Caddy som var ute och åkte då blev förrarn rädd och körde rätt ut i vattnet och precis när han slog emot vattnet så gick förrarn ut och det hände nåt för golfarn sprang runt på botten som han sprang runt på land!!!! :D det har hänt två gånger sen dess så re måste va en bugg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här är några buggar som jag upptäckt i vc pc!

1. Mac-10 ikonen föreställer en Uzi! ingramsl.gif

2. Jag snodde en Caddy från golfbanan och åkte därifrån, när jag kört en stund på de vanliga vägarna såg jag en Caddy komma åkande framför mig även fast golfbilarna bara ska finnas inne på golfbanan. Samma sak hände fast tvärtom när jag körde in med en motorcykel på golfbanan, då såg jag en taxibil köra runt på golfbanan där bara golfbilarna får åka.

3. Ibland blir jag nerknuffad och busted från motorcykeln även fast det inte står nån polis i närheten, när jag väl ligger ner och är busted dyker plötsligt en polis upp från ingenstans och stannar intill mig. (:!!!:)

4. Det här hände alldeles nyss, jag hade precis lämnat Ocean View Hospital när jag såg en kille komma springande med en polis efter sig. Jag gav killen en smäll och fick då en "Good citizien bonus" på 50 dollar, sen råkade jag slå till polisen som jagat honom och då började polismannen slå på mig fast jag inte hade någon wanted level! bild

Btw, kände nån annan till den här hjälpa-polisen-bonusen eller har jag upptäckt nåt nytt?

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är några buggar som jag upptäckt i vc pc!

1. Mac-10 ikonen föreställer en Uzi! ingramsl.gif

Btw, kände nån annan till den här hjälpa-polisen-bonusen eller har jag upptäckt nåt nytt?

Är inte Mac-10 en uzi?

Jo jag har testat det där med att man kan hjälpa polisen förut, jag läste i nån guide att man kunde göra så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. En gång när jag ramlade så fastnade halva Tommy i vägen

2. en bil hade fastnat halvvägs i marken

3. några peds hade fastnat halvvägs i marken

4. När jag står på en båt (inte i "drive mode" utan jag har gått ut ur båten) ganska nära land så kan jag hoppa ner i vattnet, då splashar vattnet, jag får 0 i liv, och 1 sekund senare så står jag på land utan en skråma!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

4. När jag står på en båt (inte i "drive mode" utan jag har gått ut ur båten) ganska nära land så kan jag hoppa ner i vattnet, då splashar vattnet, jag får 0 i liv, och 1 sekund senare så står jag på land utan en skråma!

Så har R* gjort för att det ska bli lite lättare att kliva ut ur båtar, var så på GTA3 också

tror jag iaf B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag hoppade över Miths bar och bröt sönder glaset bredvid där psj:an står sen stog den på bak hjulet sen när jag hoppa up på den igen fastna jag sen när jag gick ut låg den på sidan och jag ståg på den och huvet stak up genom taket .

Sen när jag tryckte på triangel så tog han motorcyceln igen men då ramlade jag ner genom golvet istället sen fall jag och fall jag i ungefär 20 sec då var allt blå sen stog jag utanför mitch bar.

Redigerad av MEJMEJMEJ GTA
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 fina buggar!

ena retar jag mig på . de är när man hoppar från båtar ner i vattnet upp till land.. :P

de andra va ja skulle hoppa från en trapp ner till marken. hoppade , allt blev blått och ja föll minst i en minut och slog i hjäl mig :lol:

sen ha man väl fastnat under nån bro lite då å då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...