Jump to content

GTA:Sweden


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 672
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Orka läsa ditt lilla jul brev till tupac o tomten

Varför kan du inte bara säga ''Du har nog rätt'' ?

Grejen är att du har läst det, men du vill inte erkänna det eftersom du vet att han har rätt och du fel. Weak Peoples Are Made Off Weak Roots.

Hmm.. Nu kommer jag med ett sanningens ord för att få gröten het.

Du klagar på folk I modding forumet som startar en tråd där dom lagt ut massa modds, sedan säger du att dom ska posta det I den ''officiela moddtråden''. Det du inte har tänkt på är att du själv startar en egen tråd med modds till VC & SA. Men det är ju klart, du kan har rätt att klaga på andra. Och då nån säger imot dig skriver du en onödig mening om nåt annat.

Du kanske tror att dinna modds är mer värt än andras - bara ett påstående, inget mer.

Lika bra att säga det när jag har chansen.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför kan du inte bara säga ''Du har nog rätt'' ?

Grejen är att du har läst det, men du vill inte erkänna det eftersom du vet att han har rätt och du fel. Weak Peoples Are Made Off Weak Roots.

Hmm.. Nu kommer jag med ett sanningens ord för att få gröten het.

Du klagar på folk I modding forumet som startar en tråd där dom lagt ut massa modds, sedan säger du att dom ska posta det I den ''officiela moddtråden''. Det du inte har tänkt på är att du själv startar en egen tråd med modds till VC & SA. Men det är ju klart, du kan har rätt att klaga på andra. Och då nån säger imot dig skriver du en onödig mening om nåt annat.

Du kanske tror att dinna modds är mer värt än andras - bara ett påstående, inget mer.

Lika bra att säga det när jag har chansen.

W0rd, verkar lite så att grim nedvärderar andra mods -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men stör mig bara på denna modden som alldrig blivit av det ända ni gör e skins i paint o tjatar er till andras bilar så att hela modden består av saker som det står polis o volvo på.

Bra du är, beundrar dig. Har alltid gjort.

Hmm, nu ska vi se. Jag gör alla mina mods i photoshop så snälla håll käften din otacksamma unge. Då vet vi vems ip vi ska blocka från att ladda ner denna modd när den blir klar. Nu säger du så klart att du inte vill ha den men faktum är att du kommer i alla fall "försöka" alla ladda ned den då den är klar.

Ja. Tänk om alla skulle vara lika possitiva som du är så skulle världen gå under. Jag menar, allt som andra gör är inte bara dåligt. Finns alltid två sidor av steken.

Sedan att du pratar om Volvos och Polis. Vet inte vad du grundar din fakta på men det är helt inkorrekt. I nuläget har vi mer saker som det inte står polis på. Vad finns det för vits att lägga in fler saker med polis på än de som redan finns när man installerar SA?

Tack för visat intresse och jag skulle hålla mig till dina übermods om jag var du så slipper du plågas utav att se andras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idol och idol, tycker han e duktig på de han gör men han e inte min idol. Och jag kan faktiskt hålla med om att han e lite överdriven när han måste klaga på alla som inte e lika bra som han.

Det kan ju bli lite för mycket. Tycker att minst 2 varningar skulle sitta fint på han. Men på detta forum varnar man inte folk som tillför något till forumet. Dvs man favoriserar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite mer som sverige ser ut, typ bussar motorcyklar andra bilmärken än svenska och lite mer vapen...

kan kanshe göra en ak4 om jag får tid efter vol III

men då får ni se till o skaffa mer grjjer än volvo o saab för sverige har mer bilar än det

Du har inte varit inne på vår hemsida på ett tag, va?

Vi har flera utländska bilar, vi håller på med Kaknästornet, och en stad.

Sen har vi en AK-5:a.

Det vi ska ha sen är en SigSauer åt poliserna, och sen kanske Kpist 45 o AK-4.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har inte varit inne på vår hemsida på ett tag, va?

Vi har flera utländska bilar, vi håller på med Kaknästornet, och en stad.

Sen har vi en AK-5:a.

Det vi ska ha sen är en SigSauer åt poliserna, och sen kanske Kpist 45 o AK-4.

Jag var där senast idag o det jag såg har jag redan skrivit, no ofce för sir pir men ak5 är extremt platt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var där senast idag o det jag såg har jag redan skrivit, no ofce för sir pir men ak5 är extremt platt

Är det ett behov att klanka ned på folk?

Vissa kanske tar illa upp då du säger dina helt onödiga uttalanden som du lika gärna kan ha för dig själv. Sedan att du skriver "No Offence" så kanske han tar illa upp i alla fall. Det vet du inte.

Tack. Låt oss vara ifred nu. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...