Jump to content

Ocrams Map, första mappen till SA :)


Kaboom
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För dem som inte visste detta:

Tryck på C för att spawna alla fordon igen.

Tryck på H för NOS.

Spawna all fordon "igen" ?

Och snyggt Kaboom. Har inte testat... Men det är säkert bra :unsure:(w00t)

Hur kunde du fixa in den?

Det har väll vart en massa tjaffs om att det inte finns nån dff fil eller vad det nu va (w00t)^_^(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...

Förlåt om jag drar upp en gammal tråd. Men jag behöver hjälp :rolleyes: Som ni kanske vet finns det nu Ocram v.2 http://www.gtamods.com/index.php?ModID=536&Act=View

Men iaf jag har gjort exakt som det står i Read me filen men när jag startar spelet ,tar new game , så börjar det ladda och efter typ 2 sekunder så stängs spelet bara ner...vad har jag gjort fel? :(

Redigerad av Xibolt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förlåt om jag drar upp en gammal tråd. Men jag behöver hjälp :ermm: Som ni kanske vet finns det nu Ocram v.2 http://www.gtamods.com/index.php?ModID=536&Act=View

Men iaf jag har gjort exakt som det står i Read me filen men när jag startar spelet ,tar new game , så börjar det ladda och efter typ 2 sekunder så stängs spelet bara ner...vad har jag gjort fel? :wub:

Fel...

Du har antingen missat något med: gta.dat eller (main.scm om du byter den) eller vart du placerade mappen...

Eller så har du en annan mod installerad samtidigt.. och SA e redan så fullt att man bara kan ha max. 5 nya saker i spelet.. dock kan du ju t.ex. ha utbytta saker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...