Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Detta är egentligen ingen request eftersom jag inte har SA till PC men jag tänkte det bara som en kul grej. Jagkan inte modda (har aldrig gjort en) men jag tänkte att det skulle vara najs om man gjorde ett "skin" eller va det kallas till sina tags, alltså att istället göra målingar istället för tags. vene om det går.

edit: om det går kan inte någon göra en soft emo. skulle bara vara coolt att se!

Ochså tänkt på det ett tag...

Ska nog göra en montana burk och ända grooves tags till min förra logo den gröna o lila med ett piller ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en grej, tror att det är många som förväntade sig att man skulle kunna åka skateboard på San Andreas, så jag undrar om nån orkar lägga ner tid på att skapa en mod som gör så att man kan åka bräda, att trixa är inte lika viktigt (men inte så dåligt heller). :wacko:

Det e inte så lätt att göra såna mods som alla tror :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det e inte så lätt att göra såna mods som alla tror :wacko:

Förväntar mig inget, förstår att det är svårt. ^^'

Edit: En skön request, om nån kunde göra vissa av tatueringarna större! T.ex. LS-tatueringarna (right chest), skott/uzi (left chest), Grove St. (stomach), och kanske gravstenen och afrika tatueringarna också.

Redigerad av emgee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...