Jump to content

Requests -GTA


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Jag behöver afro.txd och afroblond.txd som man hittar i Player.img. Jag råkade deleta min backup. Nu måsta jag vara försiktigare i fortsättningen och ha en extra backup till backupen.

Men BTW! Varför blir TXD filerna sådär skumma ibland? Ibland när man har lagt in dem i .img filen och sedan var det något i skinnen som behövde uppdateras lite. Då ändrar man det och "replacar" man den igen. Då laggar sig spelet när man ska kolla hur det blev! Kan det bero på gamla versioner av TXD editorn eller IMG editorn?

Förresten... jag skulle inte säga nej till ett snyggt weaponpack med ungefär de vapnen som finns i spelet men snyggare modellade och texturade. Det skulle vara nice! Men meelee vapnen ska gärna vara samma (men ny gjorda), så att inte motorsågen är en jävla blomkruka eller något sånt....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grim(back vaför sätter du alltid "på-tejpade" grejor på dina vapen??

Alltid o alltid.. jag tejpade på ett magg på g3'n men släppe i samma pack en ver utan. o sen satte jag lite tejp på tec-9 så en ser mer sliten o använd ut

MORIX: DU menar nog silenced.ifp, kan inte lägga up e i skolan :shifty: men gör alltid en backup av hela models mappen o hela data mappen, så kan du hämta allt du deletat där sen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid o alltid.. jag tejpade på ett magg på g3'n men släppe i samma pack en ver utan. o sen satte jag lite tejp på tec-9 så en ser mer sliten o använd ut

MORIX: DU menar nog silenced.ifp, kan inte lägga up e i skolan :lol: men gör alltid en backup av hela models mappen o hela data mappen, så kan du hämta allt du deletat där sen ^^

Mjo. men glömde backup där... ;P

Skulle va glad om du kunde fixa den när du e hemma :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en Ford GT90 i San Andreas. En sportbilsprototyp från 1994... Lite för ny, men i alla fall. Det skulle vara så jävla nice att cruisa runt i en sån i GTA SA. Om någon grym moddare skulle kunna göra den så skulle det vara skit coolt! Kom ihåg att den ska axellerera skitfort och att den har 400 hästar.

Ersätt gärna Euros bilen. Eftersom att den är så ovanlig så kan det passa med denna i dess plats.

Redigerad av SnowstormGta
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...