Jump to content

Hopp


Concorde88
 Share

Recommended Posts

Nu behöver jag hjälp igen... Jag har gjort alla unika hopp UTOM ETT :-(

Jag hittar inte stället... Det var någon som sa att hoppet jag missat måste vara ´det då man åker upp till den blockerade tunneln i SSV och hoppar över kanalen´, men det finns ju två blockerade tunnlar, och jag lyckas inte hoppa över på något ställe. Är jag ute och cyklar eller är det rätt plats? I så fall, vilken blockerad tunnel ska man starta vid? (högra eller vänstra nedifrån sett?) Och vart ska man i så fall hoppa? Suck...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver jag hjälp igen... Jag har gjort alla unika hopp UTOM ETT :-(

Jag hittar inte stället... Det var någon som sa att hoppet jag missat måste vara ´det då man åker upp till den blockerade tunneln i SSV och hoppar över kanalen´, men det finns ju två blockerade tunnlar, och jag lyckas inte hoppa över på något ställe. Är jag ute och cyklar eller är det rätt plats? I så fall, vilken blockerad tunnel ska man starta vid? (högra eller vänstra nedifrån sett?) Och vart ska man i så fall hoppa? Suck...

Det finns inget vid tunneln men det finns ett lite längre ner...vid U-svängen lite längre ner...du ser en liten kulle jämter vägen som man flyger över hela kanalen...du landar vid "Dam's Control Building"!! :P <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jajamensan! Faktum är att jag varit där och hoppat förut, men då har jag tagit fart ända uppifrån tunneln med det resultatet att jag kommit snett in i hoppet och därför inte kommit över till andra sidan. Nu tog jag rak sats och då var det peace of kaka.

Ja man måste komma rakt i hoppet annars blir det fel... :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...