Jump to content

Battlefield


KalleR
 Share

Recommended Posts

En fråga:Hur f*an man laga en bro med hjälp ut av en skiftnyckel??

(Har ej prövat själv:P)

Så du menar att man, i spelet, skall hyra in byggnadsmaterial, traktorer och lyftkranar.

Totala arbetet skulle gå på några veckor..

Skarface: Halm-ätande generaler

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du menar att man, i spelet, skall hyra in byggnadsmaterial, traktorer och lyftkranar.

Totala arbetet skulle gå på några veckor..

Skarface: Halm-ätande generaler

Nej :lol:

Men i manual står det att man ska kunna bygga upp broar som har förstörts,sprängts?! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ingenjör, spring fram till bron, ligg ner och kryp fram där det är sönder. :ph34r: Det ska då bli en rund ring runt "siktet" när du håller i mekverktyget, då är det bara att hålla in skjutknappen.

Låste upp min G3A3 nyss! :D

Kan du inte ta bild med den när du kör?? :)

(Du måste vara as grymm på bf2 eftersom du redan har 2vapen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min kompis har en bf2 klan och soker(jag ar utomlands och dar finns inte a med prickar ovanfor m.m) medlemmar till var klan.Pm:a mig om ni vill joina.

Var hemsida ar http://medlem.spray.se/set/-_-

Ni borde snarare ha med information om eran klan än om BF2, tänker man gå med i en BF2 klan så spelar man eller vet man åtminstånde vad BF2 är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni borde snarare ha med information om eran klan än om BF2, tänker man gå med i en BF2 klan så spelar man eller vet man åtminstånde vad BF2 är.

Jag har intre hand om sidan det gor min kompis.Vi soker just nu medlemmar men jag ar utomlands och har lite tillgang till dator har. Jag har mailat honom men han har kanske inte ar hemma. Vi ska uppdatera hemsidan so fort som mojligt.

Off-topic:skulle villja grattulera {SeT}Halme till var nya Kapten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...