xenon Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När får man sina poäng?? Vid det här tillfället skulle jag redan ha några tusen poäng..^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När får man sina poäng?? Vid det här tillfället skulle jag redan ha några tusen poäng..^^ När du lirar på rankade servrar . OCh så kan det ta upp till en halv dag tror jag för att få dom uppdaterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men ska inte det vara fixat nu? Så man bara behöver vänta några minuter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men ska inte det vara fixat nu? Så man bara behöver vänta några minuter? Jag vet inte har bara lirat en gång på rankad och då spardes inte ett skit och nu är det bara fullt hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men ska inte det vara fixat nu? Så man bara behöver vänta några minuter? Japp, det är fixat nu. Tack EA, era idiotjävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack EA, era idiotjävlar. Bästa jag har hört på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan man Zooma med snipern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan man Zooma med snipern? Inte zomma du har bara ett "zoomnings läge" inte som med snipern på gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Inte zomma du har bara ett "zoomnings läge" inte som med snipern på gta sa Okej ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan man Zooma med snipern? Med W. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Med W. Okej^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Player data for Panimala Score 617 Hours played 7:31 Wins 21 Losses 15 Kills 167 Deaths 196 Kolla era BF2-stats här! Redigerad 27 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Score 0 Hours played 0:00 Wins 0 Losses 0 Kills 0 Deaths 0 har inte spelat på några rankade servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hmm har nog inte spelat på några rankade servrar vad jag vet. Vilka servrar brukar ni lira på? Kan ju va kul att lira med några härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag lirar på svenska servrar (swe som filter) och tar den med bra ping och mest spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 När du lirar på rankade servrar . OCh så kan det ta upp till en halv dag tror jag för att få dom uppdaterade. Jo ja lirar nästan bara på rankade serverar...Men nu har jag fått mina poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Japp, det är fixat nu. Tack EA, era idiotjävlar. AA fan va sköönt"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) En sak till... 1.Får man poäng i online-"mode" när man kör på singelplayer? 2.Hur f*n kan man laga broar med hjälp ut av en skiftnyckel???(Det står de i manualen iallafall) Redigerad 28 juni, 2005 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En sak till... 1.Får man poäng i online-"mode" när man kör på singelplayer? 2.Hur f*n kan man laga broar med hjälp ut av en skiftnyckel???(Det står de i manualen iallafall) Lunga ner postandet Xenon.. Men jag vill starta en Battlefield2 clan och undrar vilka som vill vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lunga ner postandet Xenon.. Men jag vill starta en Battlefield2 clan och undrar vilka som vill vara med.. Jag kanske vill vara med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts