Jump to content

Diskussion om rasism


pottzork
 Share

Recommended Posts

En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar .

Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se .

Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?!

Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här .

Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde

"host"

känt citat från någon bra talare! Cirkulerade runt på fjortisdsajter för någon månad sen!

"host"

Fast det kanske var du som kom på det? :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att många nazister följer Hitler för att dom vill ha en ledare att följa och att känna sig stolta att dom följer en vad dom kallar "mäktig ledare", men egentligen vet dom inte ett skit om vad Hitler gjorde eller överhuvudtaget nånting om andra världskriget, alla satans koncentrationsläger, gaskammare och sånt.

Och när dom väl har varit nazister länge så vill andra ungdomar bli nazister. Typ kanske så det är :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så fort om man skulle hamna i bråk med en invandrare så: "hämta kompisarna" man ska slåss själv om man bara möter en men om man möter mer än 1 så ska man självklart hämta kompisar

Nästan så man börjar skratta så främmande invandrare är. Just invandrare, en person som kommer från ett annat land än Sverige. Norge? England? Amerika? Har ni några fördomar mot dom över huvud taget? Ni ser inte dom som invandrare. Det är hudfärgen som avgör det. "hamna i bråk med en invandrare" som du sa, 99,9% av jordens befolkning är potensiella invandrare, är alla dom samma typ av människa? Alla utom svenskar kan alltså klassas som den sortens folk som startar bråk och hämtar sina kusiner.

Ni är så fyllda av skit. Ok någon är krimminell och startar gäng, då får man bekämpa det med polis etc. Men vad ni gör är att smutskasta alla som inte är ursprungligt svenska! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om det kommit upp men nu tar jag lite rasism i USA här. USA har KKK och dom är emot svarta till mestadels tror jag och försöker driva ut dom från deras land. MEN det kanske va KKKs medlemmars farföräldrar och sånt som tog in dom svarta i landet. Så egentligen så får dom skylla sig själva.

Och alla som är nazister vet säkert mycket om andra världskriget och sånt men det är nog sällan som dom liksom... Följer det eller vad man ska säga. Även ifall deras grunder är samma så gör dom det ändåså inte på samma sätt. Nu menar jag innte att alla nazister ska gå runt och leta människor som dom ska gasa och sånt. Men jag har svårt att förklara så jag hoppas att någon fattar och kanske kan förklara som jag menar :wub: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan så man börjar skratta så främmande invandrare är. Just invandrare, en person som kommer från ett annat land än Sverige. Norge? England? Amerika? Har ni några fördomar mot dom över huvud taget? Ni ser inte dom som invandrare. Det är hudfärgen som avgör det. "hamna i bråk med en invandrare" som du sa, 99,9% av jordens befolkning är potensiella invandrare, är alla dom samma typ av människa? Alla utom svenskar kan alltså klassas som den sortens folk som startar bråk och hämtar sina kusiner.

Ni är så fyllda av skit. Ok någon är krimminell och startar gäng, då får man bekämpa det med polis etc. Men vad ni gör är att smutskasta alla som inte är ursprungligt svenska! :wub:

När folk tänker på invadrare så tänker dom nog inte på en amerikan i första taget,dom tänker väl på folk från Iran och Irak och vad allt nu heter ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När folk tänker på invadrare så tänker dom nog inte på en amerikan i första taget,dom tänker väl på folk från Iran och Irak och vad allt nu heter  :wub:

Allt detta kretsar runt kapitalismen!

Så jävla idiotiskt, men det är få människor som inser det.

Dagens definition av "invandrare" är tydligen personer ifrån Asien/Afrika, alla andra får vandra in i Sverige utan att attackeras av fördomar varenda dag!

Tänk ifall det hade funnits lika många sexister som rasister, hur hade världen sett ut då?

Det är destruktivt, precis som rasism.

Man förstör för sig själv helt enkelt, omedvetet.

Fortsätter vi såhär i ~100 år till så kan ni väll tänka er hur mycket vi har förstört?

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästan så man börjar skratta så främmande invandrare är. Just invandrare, en person som kommer från ett annat land än Sverige. Norge? England? Amerika? Har ni några fördomar mot dom över huvud taget? Ni ser inte dom som invandrare. Det är hudfärgen som avgör det. "hamna i bråk med en invandrare" som du sa, 99,9% av jordens befolkning är potensiella invandrare, är alla dom samma typ av människa? Alla utom svenskar kan alltså klassas som den sortens folk som startar bråk och hämtar sina kusiner.

Ni är så fyllda av skit. Ok någon är krimminell och startar gäng, då får man bekämpa det med polis etc. Men vad ni gör är att smutskasta alla som inte är ursprungligt svenska! :wub:

W0rd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag känner en kille som är 2 år äldre än mig

när han var yngre var han kompis med en som idag är en av gbg's största nazister (jag syftar inte på att han är tjock, fast det är han också)

en gång stötte dom på varran på en buss

nazzen bara satt och glodde på honom (dom hatar varrandra sen länge tillbaks)

sen när nazzen gått av och bussen har börjat åka, pekar han (nazzen) fuck you åt min kompis :P ...snacka om fegt

ännu ett bevis på att nazzar aldrig vågar göra nåt ensamma :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Jag hatar inte utlänningar, det e dom som hatar

mig det e så jag förstått det. ;)

Det e ungefär så här:

Inte alla invandrare men många, om man gör

något fel börjar dom slå sen när inte han som

slog klarar av det så kommer hans brorsa

och så kommer mer polare till försvararen, sedan (så fortsätter det sådär)

och sen när dom e flera så vill dom visa att dom e tuffa och sen

händer det något illa, så går dom iväg å skrattar :nuke:

sen har hatet byggds upp hos den vita........

Så samlar han upp största gruppen han kan så

går han och slåss för sitt hat.

Ta inte illa upp. Plz

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...