Jump to content

Diskussion om rasism


pottzork
 Share

Recommended Posts

Är väl mest dina "släng ut alla turkar! Raus!"-uttalanden som ligger bakom min skepsis...

Aldrig sagt. :huh:

Du tänker nog på "släng ut alla tungt kriminella invandrare" - fast formelerat lite klumpigare, det var svar på någon quote.

Vet inte om jag håller med så mycket om det längre. Mahalo fick mig nog att ända mig igen. ;P

Edit: Vafan vi är ju i dagens lol. *Klipper*

Edit2: *Inklistrat*

Slutord: Ni som råkat få för er att jag är rasist har fått för er jävligt fel. Har alltid varit starkt emot rasism, så kommer det också föbli! (Hur mycket ni än försöker övertyga mig om att jag är rasist :P )

Edit3: Bah, det var formulerat mer konstigt än jag trodde...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar .

Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se .

Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?!

Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här .

Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar .

Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se .

Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?!

Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här .

Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde

Bra talat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En man hade föreläsning för ungefär 500 ungdomar .

Han tog fram en hundralapp och höll upp den så alla kunde se .

Han frågade sen : Är det någon som vill ha den här hundralappen ?!

Alla räckte ju självklart upp handen för det var ju ganska mycket pengar . Mannen knölade ihop lappen och räckte sedan upp den igen : Nån som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Han la hundralappen på golvet och stampade på den så den blev smutsig : Fortfarande någon som vill ha den här ?

Alla räckte upp handen .

Då sa han, jag tycker att ni ska dra lärdom av det här .

Hur smutsig och ful någon är så har den fortfarande samma värde

Nice, nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men, snälla lilla inskränkta idiot, håll dig borta från allmänna sidor och sluta uttrycka din åsikt om det bara får dig att ge intryck av att vara en jävla sniken bonde i en helsvensk byhåla. Tio spänn på att du aldrig ens snackat med en invandrare. Fatta att i det lilla landet Sverige har alla svenska medborgare lika rättigheter, oavsett bakgrund. Vad ska vi göra om en svensk "gangsterliga" går ut och rånar folk, då? Tänk på det du, så kan du ju klura ut hur invandrarna ska behandlas.

Kanske lite sent, har dessutom ara läst halva förstasidan, men, W0RD!

Edit: Har läst de 4 sista nu också, tack Mahalo, du är bäst!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Invandrana gör så. Går tillsammans. Inte ensama för då vågar dom inte göra något.

Öh, va? Vafan vet du om det? Visst invandrarna där du bör kanske gör så, men det gör ee iaf inte här. Man kan inte dra alla över en kant, det finns ju svenskar som går många också men bara för det gör ju inte alla det? Tänk lite..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...