Jump to content

Post Icons


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Borde inte vara bra med fler post icons? Med det menar jag de figurer man kan lägga bradvid sitt inlägg, men främst bredvid sin tråd. Alltså det blå frågetecknet jag har använt till denna tråd. Jag vet inte om det är svårt att fixa, men jag tycker att det behövs.

Främst menar jag då post icons som beskriver tråden. Exempel finns på gtaforums.com, där har de t.ex. dessa: icon43_462672_0.gificon41_462672_1.gificon42_462672_2.gif

De är bra att använda i modding forumet, så man ser skillnad på trådarna. Detta skulle alltså kunna användas istället för att skapa subforum.

Jag är lite trött nu, så det är nog bäst att jag inte skriver mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte vara bra med fler post icons? Med det menar jag de figurer man kan lägga bradvid sitt inlägg, men främst bredvid sin tråd. Alltså det blå frågetecknet jag har använt till denna tråd. Jag vet inte om det är svårt att fixa, men jag tycker att det behövs.

Främst menar jag då post icons som beskriver tråden. Exempel finns på gtaforums.com, där har de t.ex. dessa: icon43_462672_0.gificon41_462672_1.gificon42_462672_2.gif

De är bra att använda i modding forumet, så man ser skillnad på trådarna. Detta skulle alltså kunna användas istället för att skapa subforum.

Jag är lite trött nu, så det är nog bäst att jag inte skriver mer...

Har också undrat det....

Men jag tycker att det ska vara lite mer smileys Överallt ! ;);)

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har också undrat det....

Men jag tycker att det ska vara lite mer smileys Överallt ! ;);)

Rätt onödigt att ha mer smileys när hälften av medlemmarna som skriver inte vet vad de existerande smojlsen 'betyder'.

Ditt inlägg verkade rätt 'säkert', varför har du en osäker smiley för?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det inte ska finnas för många, då liknar det msn för mycket, det är störande!

Så länge den--> ;) och den--> :P finns så går det bra för mig... ;)

Fast det skulle vara bra med lite mer rörande ögon och skyltar...:P

Man kan ju ändå lägga in "egna" ändå, genom IMG knappen.

Typ såhär-->

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt onödigt att ha mer smileys när hälften av medlemmarna som skriver inte vet vad de existerande smojlsen 'betyder'.

Ditt inlägg verkade rätt 'säkert', varför har du en osäker smiley för?

Är den osäker? Är inte den ironisk eller liknande?

Dessa är väl osäkra? [ :P-_- ]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kunde inte heller se bilderna, men jag testade att ta adressen från bilderna och öppna dem i ett nytt fönster. Då kunde jag se dem.

För att tillföra något till den här dicussionen så lägger jag upp bilderna åt er.

Redigerad av helmer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...