Jump to content

Tjäna pengar snabbt!


 Share

Recommended Posts

Ni som spelat mycket GTA vet nog redan om detta, men för er andra:

Det kräver att ni har tillgång till Huntern (dvs apachehelikoptern). Med denna kan man nämligen göra vilgante (stavning?) missions i. Samma som i en polisbil altså.

Kör detta ett tag så drar man in en hel del pengar. Har fått in 35 000 000 för tillfället, på level 129. Detta fungerar även i Vice City. Då körde jag till pengarna var på max. Dvs 999 999 999 (från början är mätaren bara 8 siffror lång, den 9e kommer upp när man börjar närma sig den gränsen har jag för mig).

Visst, det kanske inte är så kul - men lätt är det iaf. Och man tjänar mycket pengar.

I San Andreas behöver man klara guld på allt i flygskolan för att spawna Huntern där. Vet inte om det går på nåt annat sätt, men så gjorde iaf jag.

Så här ser tabellen ut:

Lv 1: 50$

Lv 2: 200$

Lv 4: 800$

Lv 8: 3 200$

Lv 16: 12 800$

Lv 32: 51 200$

Lv 64: 204 800$

Lv 128: 819 200$

Ja, ni ser mönstret. För level 2x blir pengarna 4 * antalet på level x.

Poliser är abra att hålal borta med att plocka upp polisstjärnor. Jag lyckades aldrig få mer än tre poliser efter mig dock.

Det här sättet kanske känns lite "fuskigt" eftersom det är så lätt. Men jag hade klarat spelet (ej på 100%) och köpt alla hus, så varför inte?

Någon har säkerligen skrivit detta förut men för er som inte testat, lycka till =)

Redigerad av johle
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"I San Andreas behöver man klara guld på allt i flygskolan för att spawna Huntern där."

Och sen tar det ju mycket längre tid att kröa med Rhinon plus att man får en massa poliser efter sig. Efter ett tag sprängs ju Rhinon. Btw, var finns den i SA?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen tar det ju mycket längre tid att kröa med Rhinon plus att man får en massa poliser efter sig. Efter ett tag sprängs ju Rhinon. Btw, var finns den i SA?

Klara 100% eller gå in i Area 69 så hittar du en. Men det är ju helt olika vad man tycker. Jag föredrar Rhinon för jag är så förbannat dålig på att sikta när jag sitter i Huntern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...