Jump to content

Fan också, vi som har en gammal hederlig


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är skitbra kontroll på PS2. Han som sa att han aldrig haft behov att köra sakta, men ibland vill man inte köra sakta! T.ex om man snor en Angel så måste gasa iväg på den, men jag brukar köra lugnt och sakta på stranden nära havet medans solen går ner och sveper ett rött vackert sken över hela stan. Underbart! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan man gilla Micro$oft Wiruz editions ?

Bugg Gay har skapat ett imperium som tvingar alla att använda hans produkter.

Visst jag använder skräpet, men kan aldrig påstå att jag är helt nöjd.

Men för att kunna jobba vettigt på en dator (PC) är man tvungen att använda hans

snuskiga system och mjukvaror.

Om man väljer andra operativ och mjukvaror måste man buggfixa och ladda ner plugins för att

vara kompatibelt med de dokument och liknande som är framtaget på PC med M$ produkter.

Så för enkelhetens skull använder jag skiten, men hade det funnits något som var i princip

likvärdigt i användarenkelhet men buggfritt som något linux-OS skulle jag inte vara kvar i M$-träsket.

Sedan handlar väl denna delen av forumet om GTA VC som ännu inte kommit ut på PC så de flesta här

misstänker jag sitter på både PC/MAC och en PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

speeder din lilla 10 åring(möjligtvis e jag också 10) inse fakta ps2 =suger hårt microsoft forever xbox pc och microsoft =fett bäst ps2=suxxxxxxxxx

:D ps2 rockarrrrrrrr!! Xbox=suger hårt Gamecube=sugerhårt Dator=lika bra som ps2!!! :blink:

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...