Jump to content

Grove 4-life


Recommended Posts

Kommit till uppdraget där man ska ta över Idlewood men jag har dött alla gånger.

Har försökt rekrytera medlemmar men det hjälper inte, oftast klarar jag de 2 första anfallen men på det tredje dör jag alltid.

En anledning till det är att Sweet aldrig gör nåt, har nin något tips på hur jag ska klara det?vapen ni använde m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det genom att använda en ljuddämpad pistol (det går lika bra med en vanlig såklart, men jag ville testa den eftersom enda gången jag haft en innan var i Madd Dog's hus ;)) och skjuta dem i skallen. Det bästa är att stå hukad (eller vad fan det heter) och rulla ibland så att det inte är lika lätt för dem att träffa en. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade det genom att använda en ljuddämpad pistol (det går lika bra med en vanlig såklart, men jag ville testa den eftersom enda gången jag haft en innan var i Madd Dog's hus ;)) och skjuta dem i skallen. Det bästa är att stå hukad (eller vad fan det heter) och rulla ibland så att det inte är lika lätt för dem att träffa en. :P

Göm dig bakom saker, det har jag gjort i varena gängkrig... Användede pistol också, skjuter de i huvudet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bästa sättet är att springa en bit från gänget när de kommer, gärna där de finns lite hus. Öppna platser är inte bra. Har du tur så kommer de alla springande på rad. Då är de bara o skjuta dom på behörigt avstånd, gärna med headshot om du inte har ett kraftigt vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är PC versionen va?

Gör som beat sa:

Har du tur så kommer de alla springande på rad. Då är de bara o skjuta dom på behörigt avstånd, gärna med headshot om du inte har ett kraftigt vapen.

Sätt dig på huk så siktar du bättre, är det (Ke)Xbox versionen, då är det väl autosikte, skjut bra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...