Jump to content

Undrar..


Xazzi
 Share

Recommended Posts

Eller så vet han inte var en server är... Var lite schysst, nu... Jag tycker att vissa här är lite elaka  :ermm:

Man tycker ju att en som vart medlem så här länge borde veta det... :teehee:

Men du har rätt, jag kanske tog i lite. Nu väntar vi på att han kommer och förklarar, istället för att skrika "n00b"! :P

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, omg!!!!11!!!!!!!!one!!2222! tror att alla som har varit medelm här i över ett halvår automatiskt vet hur man fixar en server? :teehee:

Eller i alla fall söka. Det finns så många trådar där ordet "server" finns med, att man borde fatta på deras innehåll att "server" inte är någonting man laddar ner. Jag har dessutom aldrig påstått att man ska kunna fixa en server (det har jag också svårigheter med), men att veta åtminstone ungefär vad en server är är ju en fördel!

Luktar lite spam över din post, faktiskt... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det några som är lite väl elaka tycker jag. Va fan, man kan ju inte vet allt, okej?

Han kanske menar ett server program man installerar på sin dator, som jag, kör Abyss Webserver för att hosta bilder osv.

Just de =) TACK ....

FAN OMG !1111!!!!!!111 fan va irriterande människor här :P (HOPPAS EN SAK)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...