Jump to content

Half Life


Arvid
 Share

Recommended Posts

Jag har precis installerat Half Life och har några frågor angående spelet.

1. Hur träffar man den sjunde måltavlan som står bakom skottsäkert glas i övnings-läget? Jag sköt som f*n med MP5:an och granatkastaren men glaset gick inte sönder.

2. Vad är det för ställe man kommer till när man klivit av tåget i början av spelet?

3. Kan man ändra så att gubben går långsammare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har precis installerat Half Life och har några frågor angående spelet.

1. Hur träffar man den sjunde måltavlan som står bakom skottsäkert glas i övnings-läget? Jag sköt som f*n med MP5:an och granatkastaren men glaset gick inte sönder.

2. Vad är det för ställe man kommer till när man klivit av tåget i början av spelet?

3. Kan man ändra så att gubben går långsammare?

-_- Den dära snubben kommer öppna åt dig där.........................! om du inte visste det... så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror det var december 1997... eller så var det december 1998... nåja det är gammalt iallafall...

Half-Life är nog det mest lyckade spelet genom alla tider tack vare moddarna (speciellt Counter-Strike).

Nu kanske ni fattar varför jag vill få fler att jobba med modding till GTA3/Vice City, jag tror ingen fattar vad som egentligen går att göra med GTA3/Vice City... om allt fixar sig i tid nu så kan GTA-communityn göra ett eget GTA med Vice City som bas... vi kan göra nya banor, nya uppdrag, spela in nya ljud, byta ut alla bilarna, skapa nya modeller med nya skins och texturer... ja vi kan göra allt förutom att tex göra polisernas AI smartare eller att göra grafikmotorn bättre.

Jag kan slå vad om att Rockstar har byggt in en massor spärrar för att hindra oss från att editera Vice City (precis som dom gjorde i GTA3), detta är egentligen ett jättestort hot mot dom.

Nu blev det lite offtopic men jag lovar att ta upp detta senare!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag kommit till en trasig hiss där det hänger en gubbe högst upp. Hur kommer man över till stegen som hänger mitt i hissschacktet? Hur jag än hoppar lyckas jag inte få tag i stegen. :lol:

vilka minen som väcks... den där hissen kommer jag ihåg!!!! :rolleyes:

prova igen... jag tror att man ska hoppa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis installerat Half Life och har några frågor angående spelet.

1. Hur träffar man den sjunde måltavlan som står bakom skottsäkert glas i övnings-läget? Jag sköt som f*n med MP5:an och granatkastaren men glaset gick inte sönder.

2. Vad är det för ställe man kommer till när man klivit av tåget i början av spelet?

3. Kan man ändra så att gubben går långsammare?

1.DU måste skjuta en granat över glaset

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Half Life e skitgrymmt, jag har spelat det 5 timmar i sträck nu! :lol:

Karatemorfar: Jag har Half Life Generation, alla Half Life spel inklusive CS, totalt 4 skivor. Jag tycker du ska testa Half Life för du kommer inte bli besviken! :lol:

Det finns mer en fyra half life spel!!!!!!!!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...