Jump to content
xstreem

San Andreas Screenshots!

2 443 inlägg i denna tråd

Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten..

Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan!

http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg

Någon som vet var det är?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Du trycker på print screen och sen går du in i paint och tar på redigera och klistra in. (stavning) :) ska funka

Eller bara ctrl V :unsure:

man kan ta print screen med fraps, då lägger sig allt i frapsmappen. Men dom är typ 2,5 mb stora så man får redigera dom i t.ex. paint

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

I vissa av bilderna T-rex ryder eller vem som nu tagit dom så hadde han/hon bara använt ett fusk som gör att man kan rekrytera vem som hälst till sitt gäng

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten..

Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan!

http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg

Någon som vet var det är?

Det är under en bro inte långt från jätte-parabolen. inge roligt en as lång grotta som går ut en bit bort. finns en anti-polis stjärna där inne och det är mörkt

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
.en banshee .. får jag bonuspoäng nu? :unsure:

*Tuuuut* Tyvär det var fel....

ledtråd: den går att styla på wheel arch angels.

@Wu Zi Mu: vad ska du emd den till då?

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Också fel.

Ledtråd: den är framhjuls driven

Jester kanske är rätt men annars:

Savanna? Eller vad den heter... Ser inte ut som en sån men :unsure:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jester kanske är rätt men annars:

Savanna? Eller vad den heter... Ser inte ut som en sån men ;P

Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S

från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf :unsure:

post-31-1119557721_thumb.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S

från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf :P

Fett coolt :P:lol:

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Haha, fan vad ballt, jag upptäckte detta nu.

I uppdraget där man hämtar Paul och Maccer i öknen.

Det roliga är att när Paul håller på och nästan spyr i bilen, när han säger "PULL OVER", om man stannar då så hoppar han ut och spyr.

På bilden så var jag framme vid stället jag skulle till, men jag ville höra vad dom snackade om. Helt plötsligt sa Maccer att han ville kissa, och sen sprang han ut och....ja -_-

post-31-1119569387_thumb.jpg

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor
Hemulen: Snygg bild, tänkte använda till signatur eller liknande.

Ok, bara ja får lite cred för den så e de lugnt -_-

Dela inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sidor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto för att få full tillgång till forumet. Det är enkelt och går snabbt!

Skapa konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in