Jump to content

Hur många har Sanandreas[PC] nu


 Share

Recommended Posts

Ok, även om jag redan bokat spelet och tänker betala för det så var det på gränsen att jag tankade det, eftersom att jag samtidigt håller på att skaffa en ny dator så att jag överhuvudtaget kan spela NÅGOT och det tog nästan alla mina pengar. Men nu fick jag iallafall en 500 över och kan därför köpa spelet, men det finns ju de som inte har några pengar till det alls...

jaja, jag vet att moddsen här inte gillar sånt snack men jag kände mig tvungen att skriva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Ok, även om jag redan bokat spelet och tänker betala för det så var det på gränsen att jag tankade det, eftersom att jag samtidigt håller på att skaffa en ny dator så att jag överhuvudtaget kan spela NÅGOT och det tog nästan alla mina pengar. Men nu fick jag iallafall en 500 över och kan därför köpa spelet, men det finns ju de som inte har några pengar till det alls...

jaja, jag vet att moddsen här inte gillar sånt snack men jag kände mig tvungen att skriva.

Extremt offtopic: @Sobieski: Vad är detför spel i din signatur?

Ontopic: har det inte än, lär få det nångång runt den 20:e när ja e tillbaka från Nice

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför bryr sig folk om andra laddar ner spel eller ej.

det är DOM och inte DU som laddar ner spelet, tycker det är upp till var och en att ladda ner det om dom känner för det eller inte har råd att köpa det.

är ni avundsjuka?

90% av er ska inte ens spela spelet då det är 18års gräns.

sen är det en annan sak om Hultenius inte vill ha länkar till piratkopior och tips om var man laddar ner det på sitt forum.

här gäller hans regler + svensklagstiftning.

icon12_235682_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått det nu!!! Hämtade det nyss ur brevlådan!! Har nu omsorgsfullt läst boken som kom med, och ska nu till att installera.. Det har varit värt väntan!  :P  :teehee:

Shiiiet!! :huh::P Ja bor osså på Gotland!! Kanske får de ida me? ja beställde de för typ 2 månader sedan!

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det... ganska lustigt eftersom jag inte kan minnas att jag beställt det. Hur som helst så hörde jag dagens post dimpa ner i brevlådan nästan precis efter att jag kommit hem från skolavslutningen, och när jag kollade vad för kul jag fått så blev jag ganska förvånad över att ett nätt litet CDon-paket låg där. Slet upp det och såg till min förvåning GTA: SA till PC. Ryckte på axlarna och installerade. Även om jag klarat det på PS2 är det ganska kul, och lär bli ännu roligare med nya modifikationer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...