Jump to content

Registrera popup


Sweeman
 Share

Recommended Posts

Denna har jag till mitt forum en sak som poppar upp medan en gäst kollar forumet

<script>

/*

Message to guest on index

by gamefreak11

*/

if(userlinks.innerHTML.match(/Guest/))

if (location.href.indexOf("act=idx") != -1) 

{

var answer = confirm("hej var vänlig och registrera dig till detta forumet ")

if (answer)

{ window.location = "sätt in länken till vart man registrerar sig";}

;

}

</script>

lägg denna i footer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om Gästerna vill registrera sig så registrerar sig gästerna. ingen mening med att ha massa popup och shit för att få fler medlemmar

dessutom så är det jävligt irriterande för dom som redan är reggade, men inte kör automatisk inloggning, att få ett popup varje gång dom går in i forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså den poppar upp här och där typ och dt kanske finns sånna som int vet vart man reggar sig, och den poppar int upp när man e inloggad

Jag fattar precis hur det fungerar, och att det skulle komma upp även för reggade medlemar om dom inte är inloggade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör jag int heller B) jag kom hit för att detta e ett svenskt forum å jag hittar inga svenska hiphop forum sen e dt osså att jag ser mig själv som en helpdesk eftersom jag kan hyfsat mycke om hur man lägger upp musik, bilder och hur man använder IF

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör jag int heller B) jag kom hit för att detta e ett svenskt forum å jag hittar inga svenska hiphop forum sen e dt osså att jag ser mig själv som en helpdesk eftersom jag kan hyfsat mycke om hur man lägger upp musik, bilder och hur man använder IF

Öhhh, grabben, detta är ett GTAforum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank u mister obviouse! jag tycker dt e lit kul med svenska ett tag eftersom jag snackar bara engleska på dagarna och med vissa kompisar sedan har jag suttit på engleska forum så jävla länge så jag vill ha lit omväxling tills jag har hittat ett svenskt hiphop forum! tyck vad ni vill cuz i don give a shit

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank u mister obviouse! jag tycker dt e lit kul med svenska ett tag eftersom jag snackar bara engleska på dagarna och med vissa kompisar sedan har jag suttit på engleska forum så jävla länge så jag vill ha lit omväxling tills jag har hittat ett svenskt hiphop forum! tyck vad ni vill cuz i don give a shit

Fortfarande ett GTA-Forum........ :rolleyes:

Är du trög ? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank u mister obviouse!  jag tycker dt e lit kul med svenska ett tag eftersom jag snackar bara engleska på dagarna och med vissa kompisar sedan har jag suttit på engleska forum så jävla länge så jag vill ha lit omväxling tills jag har hittat ett svenskt hiphop forum! tyck vad ni vill cuz i don give a shit

. http://www.whoa.nu/.

Sådär, nu slipper du sitta på ett GTAforum.

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...