Jump to content

Dagens I-lands problem


Guest CombatCraft90
 Share

Recommended Posts

Guest CombatCraft90

Finns ju en Dagens lol, och en Dagens kluring.

För dig som inte vet vad ett i-lands problem är, så kan jag berätta att det är något totalt onödigt problem. Rika länder är I-länder, som Sverige, Danmark, USA. Fattiga länder är U-länder, som Nigeria, Kenya, och sånna.

T.ex

Sverige: Slut på oboy.

Kenya: Jag har ingenstans att sova.

Okej, inte nödvändig tråd, men ganska kul... om nån av er "poliser" tcyker den är oseriös så släng å lås.

Dagens I-lands problem:

Jag har slut på sylt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, brings be back to the old Hipp! Hipp!-days... ja, se dagens ungdom... (what the fuck?!)

Dagens: En dum fjortis snackade med mig på MSN och visade mig bilder på hennes nakna bakdel. Bestående men! :'(

Om hon är vacker kan du väll knappast kalla det problem, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om hon är vacker kan du väll knappast kalla det problem, eller?

Hon var dock ganska äcklig... snygg, visst, men inte särskilt attraktivt med tjejer som till och med visar sig halvnakna i sina "display pictures" (eller vad det nu heter) på MSN...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hon var dock ganska äcklig... snygg, visst, men inte särskilt attraktivt med tjejer som till och med visar sig halvnakna i sina "display pictures" (eller vad det nu heter) på MSN...

Sant, man blir mer chockad av hur pass idiotisk denna värld har blivit än upphetsad.

...eller så blir man en blandning. Svår fråga för mig att svara på: det är ju trots allt inte MITT i-landsproblem.

Rättare sagt - inget som händer mig dagligen...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90
Nothing... men den blir säkert låst snart...

Jag visste att minst en skulle reagera så... :lol:

nae, för övrigt gillade jag Hipp hipp ganska mycket... men men! Dom låser den väll snart.. hoppas jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90
Dagens I-lands problem

Jag orkar inte gå till skolan :lol:

Den satt perfekt...

Ganska sjukt att tänka attt man inte orkar gå till skolan, när andra barn inte ens har något hem...

btw: orkar häller inte gå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...