Jump to content

Nya gta till Rev


Mathias
 Share

Bör nya gta koma till REV?  

28 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Hmm, vad jag har märkt verkar de flesta som har playstation 2 vara jävligt negativa mot andra konsoler, som om de vore deras dödsfiende eller något.

Spelar det egentligen någon roll om fler får njuta av spelet och ni INTE får ensamrätt på det? Skulle det betyda jordens undergång? Tvivlar på det, fånigt är vad det är! Jag hade playstation två, men det gick sönder, så jag köpte en xbox istället, vilken jag är nöjd med, precis som med mitt playstation (innan det gick sönder det vill säga, fyra år tar på linsen...).

Förstår inte ens varför det INTE skulle komma, för att nintendo är en barnkonsoll? Det finns vuxna som använder nintendo också, och ni ser ner på dom på grund av det B) ?

"Jag hatar nintendo och alla jävla bögar som använder den!"

Denna mening hörde jag i skolan idag. Vad tycker ni själva om detta?

Det finns ingen mening att hata en annan konsol, för att den är sämre eller har sämre spelutbud, det är väl bara bra att det finns fler konsoler, så kan man pressa priserna lite?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vad jag har märkt verkar de flesta som har playstation 2 vara jävligt negativa mot andra konsoler, som om de vore deras dödsfiende eller något.

Spelar det egentligen någon roll om fler får njuta av spelet och ni INTE får ensamrätt på det? Skulle det betyda jordens undergång? Tvivlar på det, fånigt är vad det är! Jag hade playstation två, men det gick sönder, så jag köpte en xbox istället, vilken jag är nöjd med, precis som med mitt playstation (innan det gick sönder det vill säga, fyra år tar på linsen...).

Förstår inte ens varför det INTE skulle komma, för att nintendo är en barnkonsoll? Det finns vuxna som använder nintendo också, och ni ser ner på dom på grund av det :P ?

"Jag hatar nintendo och alla jävla bögar som använder den!"

Denna mening hörde jag i skolan idag. Vad tycker ni själva om detta?

Det finns ingen mening att hata en annan konsol, för att den är sämre eller har sämre spelutbud, det är väl bara bra att det finns fler konsoler, så kan man pressa priserna lite?

Jag är en PS2-ägare, men jag älskar Nintendo. X-box tycker jag inte om för att den "stal" Halo från Macen :teehee:

Vote: Läs i darkjaks poll ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den har trådlösa kontroller...

ÄGD

PS3, eller?

Ska Rev ochså ha :huh:

Hittade den här nyheten ute på nätet:

More Comments on the Revolution

03:58

Bo

In a recent interview between IGN and a Nintendo Spokeswoman, Senior Director of Public Relations of NOA Beth Llewelyn mention that one of Nintendo's goal in creating an innovative system is to create new characters.

It is very important for us to have new content and we will certainly do that and Mr. Iwata referenced that. That is underway—new franchises, new characters—and we're also working with third parties and other external developers to make sure that we do have a very broad library when we launch, and that we do have something that will appeal to the 30-something gamer as well as the younger gamer that wants to be able to play Mario... but yes we recognize that we need that broad library at launch.

I think now in this next generation we're certainly at a point where it is making more sense, especially with the idea of Wi-Fi and particularly on the handheld side....we just wanted to get the news out there that this is something that we will be doing and it's something very unique to Nintendo.

I just couldn't help but wonder if they intend to showcase these new characters in the next Smash Bros game, as it would seem like a great way to introduce the new characters.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...