Jump to content

Flygplan


Zvingo
 Share

Recommended Posts

Tjena.

Har köpt en filmstudio i Prawn Island och nu ska jag flyga ett flygplan men

jag får knappt upp det i luften fast jag trycker på w eller up som det står att man ska göra.Och kommer jag upp en liten bit och ska svänga så åker jag i backen igen. :shifty:

Vad fanken gör jag för fel? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena.

Har köpt en filmstudio i Prawn Island och nu ska jag flyga ett flygplan men

jag får knappt upp det i luften fast jag trycker på w eller up som det står att man ska göra.Och kommer jag upp en liten bit och ska svänga så åker jag i backen igen. :P

Vad fanken gör jag för fel? :'(

Du måste stiga långsamt! + att man kan inte flyga utan rätt "känsla", allt måste liksom gå lite smoothe style :P .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena.

Har köpt en filmstudio i Prawn Island och nu ska jag flyga ett flygplan men

jag får knappt upp det i luften fast jag trycker på w eller up som det står att man ska göra.Och kommer jag upp en liten bit och ska svänga så åker jag i backen igen. :P

Vad fanken gör jag för fel? :'(

Men det hjälper ju inte bara av att du gasar, då måste förstås få upp fart först,

sen så ska du ju trycka på Numpad 6, som att köra på bakhjulet med motorcykeln.

Då lutar sig planet uppåt och du stiger mot skyn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • När du ska starta planet måste du åka en bit rakt fram (W), sedan trycker du på numpaden, jag har NUM2 som knapp för att stiga, men jag tror att NUM5 är standard.
  • Sen svänger du med A och D, du måste tänka på att inte släppa gasen. 2:an kan du släppa när du märker att den stiger för mycket, men släpp inte gasen.
  • När du vill svänga måste du ta ut svängarna ordentligt, U-svängar som på helikoptrar funkar inte.
  • För att sjunka trycker du NUM8.

Fly safely! :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...