Jump to content

The Movies


kariya
 Share

Recommended Posts

När släpps det hära?

I höst :P

Skaparna Lionhead har hållt på med spelet i över två år och finslipar det och fixar buggar ;)

Det någon sa om att det hade varit en recension i PCgamer för ett år sedan kan stämma för dem har flyttat fram realis(stavning? :shifty: ) datumet rätt många gånger :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 429
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det någon sa om att det hade varit en recension i PCgamer för ett år sedan kan stämma för dem har flyttat fram realis(stavning? :unsure: ) datumet rätt många gånger :lol:

Självklart kan det inte stämma. Fanns det en färdig spelbar kod för ett år sen skulle spelet vara ute nu. Dessutom prenumerar jag på PCG och jag kan intyga att det inte har varit någon recension av The Movies i den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. :unsure:

EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"...

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. :unsure:

Och någon dagstidning recenserade HL2 ett år innan det släpptes om jag inte minns helt fel.

EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"...

Japp. Dumt att döpa om det till "På gång" kan tyckas. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående spel som recenserar i PC Gamer lång innan de släpps så kan jag intyga två saker. The Movies har som Funny säger ionte recenserats i någon nummer av PC Gamer, ännu. Men bilspelet Juiced, som inte släpps förrän slutet av 2005 tror jag, är recenserat i PC Gamer nån gång förra året. Anledningen var att utvecklarna gick i konkurs precis innan spelet skulle släppas och att rättigheterna snappade upp av någon annan som skulle färdigställa det hela. Så visst är det möjligt att resencera spel långt innan de släpps. :unsure:

EDIT: Artikeln om The Movies i senaste PCGamer-numret kallas "hype"...

Juiced släpps nu i maj PUNKT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...