Jump to content

GTA Stunt film


Mr.Magic
 Share

Recommended Posts

Jag tänkte att vi skulle kunna göra en stunt film i stil med Vice City Miss This(48MB).

Så här gör du:

Du lägger in ett eller flera bidrag på någon hemsida t.ex rapidshare.de från GTA3, Vice city och San Andreas så avgör vi om det ska vara med eller inte.

Man får ta från PS:2 om man vill men det blir lite sämre kvalitet på bilden.

OBS! Inga "filmkamra-på-soffan-som-filmar-TV:n" Stunt.

Program du kan spela in med: Fraps Spela in i Half Screen och 30FPS. Oroa er inte över att ert namn inte står där nere det fixar jag.

Inga modificationer eller fusk i stunten!

Om du vill vara med skriv i den här topicen.

Du behöver inte göra värsta mästar tricksen det räcker med att bara hoppa från något gupp.

De som är med är:

Mr.Magic

Speeder

VC Alex

Gunde5(?)

Sammlade stunts:

Mr.Magic 1

Mr.Magic 2

(Bläddra ner längst ner på sidan och tryck Free och vänta i ungefär 100 sekunder. För att se klippen)

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tänkte att vi skulle kunna göra en stunt film i stil med Vice City Miss This(48MB).

Så här gör vi:

Man får skicka små klipp till mig på MSN(Dorian92@gmail.com)på högst 30sec från GTA3, Vice city och (om 39 Dagar) San Andreas så avgör jag om det är bra eller inte.

Sedan behöver vi en som är bra på att klippa ihop allt. Med bra menar jag att du ska kunna göra Slow motion o.s.v.

Om du vill vara med skriv i den här topicen.

De som är med är:

Mr.Magic

...

Sååå... Du bestämmer vad som ska vara med, men någon annan ska klipa ihop det? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sånna här "jag-kom-på-en-sak-som-ni-kan-göra-och-jag-tar-åt-mig-äran" är så jävla... öh.. ja, ni fattar säkert vad jag menar :)

"Hej! Jag vill göra en Stuntfilm i GTA! Skicka en massa klipp till mig på max 30 sekunder (får dom bara skicka i 30 sekunder?)! Jag väljer ut klippen som är bra så får någon annan redigera och jag tar åt mig äran!"

Och San Andreas om 39 dagar? Det går att captura från TV:n också.. ^_^

99,99999999999999999% av alla "du-gör-och-jag-tar-äran"-sakerna misslyckas totalt.

Om du inte kan göra nånting själv ska du inte ens försöka.

Thats it, over and out :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Om vi gör så hära då:

1.Man lägger upp sitt/sina klipp(.rep fil paketerad i WinRar) här och sen får andra medlemmar tycka om det är bra eller dåligt.

2.Jag editerar klippen.

Edit:kan någon modd flytta den här till någon GTA tråd istället.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa. Och då kan vi lägga in mitt prodject också. Ni kan hjälpa hitta låten. Bob Ricci - SDKFTWMY,. Jag har fixat tillstånd!

Jag kan inte hitta den någon stans. Men om ni hittar låten kan ni använda den. Jag har ju tillstånd. Men glöm inte länk till hans sida http://BobRicci.com/ om ni använder den.

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...