Jump to content

Stor bugg


snaxe
 Share

Recommended Posts

;) när jag startar Gta vice city så kommer dett upp ett medelande unhandled exception:c0000005 at address:0066634f så om man trycker på ok så stängs programet ned och det har funkat förut jätte bra B) så skulle vara tacksam om någon kunde HJÄLPA MIG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;P när jag startar  Gta vice city så kommer dett upp ett medelande unhandled exception:c0000005 at address:0066634f så om man trycker på ok så stängs programet ned och det har funkat förut jätte bra ;)  så skulle vara tacksam om någon kunde HJÄLPA MIG

Troligen har du moddat. Antingen bilar/texturer, eller gta-vc.exe vilket betyder crackat. Vilket betyder warez, vilket betyder olagligheter och obehörighet på detta forum... men det ska jag inte anta. B)

Ta bort moddarna och köp spelet, så funkar det säkert bra igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Nu har jag tästat den knappen och då funkade gta vice city men vet någon hur man får bort det helt för det är lite jobbigt att tryka på den knappen hela tiden när man startar speler :'( ok vet nu knappen edit

Redigerad av snaxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag tästat den knappen och då funkade gta vice city men vet någon hur man får bort det helt för det är lite jobbigt att tryka på den knappen hela tiden när man startar speler :'( ok vet nu knappen edit

Ok, det är ju iaf bra att det fungerar! men vad menar du med att du måste trycka på en knapp?

Måste du trycka på en knapp medans du spelar eller trycka på en knapp för att starta spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vet men jag har typ instalerat om det 5 gonger minst men det funkar inte ändå.fast en sak är konstigt när jag avinstalerade gta vice city och då funkade det bra men sen när jag instalerade det efter nogon vecka så kommer det där medelandet upp :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Troligen har du moddat. Antingen bilar/texturer, eller gta-vc.exe vilket betyder crackat. Vilket betyder warez, vilket betyder olagligheter och obehörighet på detta forum... men det ska jag inte anta. :P

Ta bort moddarna och köp spelet, så funkar det säkert bra igen.

Det är inte olagligt med crack om man äger spelet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt så är det för mig ^_^ . Jag måste också trycka på windowsknappen för att få det att funka. Och jag har också installerat om jätte många gånger. Aja, man kan leva med de iaf. Du har inte nimo codec pack installerat? Ta bort de isåfall. Funkar nog om man formaterar, men de är inte värt de... *edit* FIxade mitt nu, installerade mta så funkade de ^_^ . Beror nog inte på de men men

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Jag ska tästa det att ta bort codec och se om det funkar ==TACK FÖR TIPSET== ^_^ när jag instalerade mta så funkar vice city ;) men en sak är konstigt varför funkar det när man har instalerat mta ^_^ ===TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG=== ^_^

Redigerad av snaxe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska tästa det att ta bort codec och se om det funkar  ==TACK FÖR TIPSET== :P när jag instalerade mta så funkar vice city :D  men en sak är konstigt varför funkar det när man har instalerat mta  (w00t)  ===TACK ALLA SOM HAR HJÄLPT MIG=== ^_^

Tycker också det är skummt. Tog bort mta, och det fungerar fortfarande B)

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...