Jump to content

Pierca?


BroDD
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 65
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är snyggt som fan. Jag har haft det två gånger. Första gången växte det ut för att jag hela tiden fick ta av och på det innan det läkt. (Fick inte ha det när jag hade restaurang lektion).

Andra gången slet min tjejkompis av det. Det är det negativa med att ha det i ansiktet. Hamnar man i bråk så kan det slitas av.

Till frågan: nej det gör inte ont. Det är punkt smärta. Du får ont precis när han sticker men det går så snabbt så du hinner inte reagera. Efteråt känns det inte alls. Ögonen kan tåras kraftigt.

Ingen som har tattueringar då? Armen har jag på.

Edit. Måste börja läsa hela tråden innan jag svarar... :P

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är snyggt som fan. Jag har haft det två gånger. Första gången växte det ut för att jag hela tiden fick ta av och på det innan det läkt. (Fick inte ha det när jag hade restaurang lektion).

Andra gången slet min tjejkompis av det. Det är det negativa med att ha det i ansiktet. Hamnar man i bråk så kan det slitas av.

Till frågan: nej det gör inte ont. Det är punkt smärta. Du får ont precis när han sticker men det går så snabbt så du hinner inte reagera. Efteråt känns det inte alls. Ögonen kan tåras kraftigt.

Ingen som har tattueringar då? Armen har jag på.

Edit. Måste börja läsa hela tråden innan jag svarar... >_<

Jag kan tyvärr inte pierca mig än, för har väldigt problem med ärr. Har något som kallas keluiter (stavning? utalas så iaf) Så, om jag piercar mig, så kan jag få stora ärr , som är rosa..

Har fått sånt efter jag bröt armen, lägger upp en bild på det . Lite offtopic, jag vet .

Men, ifall jag inte hade det skulle jag ha piercat mig i ögonbrynet för längesen.

Jag har en tatuering på armen, gjord med en nål och vanligt pennbläck. Det är bara ett sträck, men en tatuerning ;] haha.

post-22-1131147313_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piercing i näsan, men inte en ring(men inget jag fixar).

Och ska man tatuera nåt så ska det betyda nåt för en. Det mest korkade man kan göra är att tatuera nåt lags logo. Eller bara nån skit som man tycker ser snyggt inne hos tatuerarn. Folk ångrar sig typ en månad efter de fixat det.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Piercing i näsan, men inte en ring(men inget jag fixar).

Och ska man tatuera nåt så ska det betyda nåt för en. Det mest korkade man kan göra är att tatuera nåt lags logo. Eller bara nån skit som man tycker ser snyggt inne hos tatuerarn. Folk ångrar sig typ en månad efter de fixat det.

Hehe, jo. Det ska typ vara sitt namn över hela ryggen eller något. det är snyggt

Alltså :

______/.......\________

( Marcus Anders Anstrin )

|..................................|

|..................................|

typ :D

Redigerad av Bullet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...