Jump to content

Busringningar


Weener
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

JAG. POttzork, Poupznurk har precis bliit busringd. tror jag, iallafall

Först ringde en kärring från aftonbladet och sa att jag vunnit 20.000 kronor och möbler.

hon sa att jag var den 10.000:nde nånting..

Sen la hon på >_< jag hade ju precis börjat bli lite småglad ju :rolleyes:

Men de lät som en typ 14 årig fjortis tjej soom hade mörkröst å försökte låta som en gammal klärring.

hade hon inte lagt på hade ja kanske köpt de. fast de va nog en busringnign för jag har inte gjort någonting i aftonbladet å har INTE lämnat ut mitt nummer :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det roligaste med tjatigkärring är att jag bara slog ett nummer på måfå och bara sa "Hej, jag ringer angående parkeringsplatsen jag bokade igår".

Då skäller hon ut mig i 10 minuter :(

Haha, tursamt, tursamt.

Ett tips, gör som EuroCop-killarna, och ta redo på information om personerna du ringer, så att ringningen faktiskt kan lura den utsatte. Detta är roligt också, för all del, men inte lika "intelligent".

Keep it up.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det roligaste med tjatigkärring är att jag bara slog ett nummer på måfå och bara sa "Hej, jag ringer angående parkeringsplatsen jag bokade igår".

Då skäller hon ut mig i 10 minuter >_<

Haha :blink:

Ja hon är så jävla rolig. När du ringer henne andra gången " Jag vaknade i natt av att det small men jag vet inte om det var snön som small eller var det var som small" :)

Är det inte dax att ringa henne igen snart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha >_<

Ja hon är så jävla rolig. När du ringer henne andra gången " Jag vaknade i natt av att det small men jag vet inte om det var snön som small eller var det var som small" :)

Är det inte dax att ringa henne igen snart?

Men hon är inte rolig längre, hon tycker att det är okej nu. Men jag kan ju typ börja skälla ut henne och sånt. Vi får se vad det blir. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ring bara upp ett nummer och fråga en fråga... T.ex om Konsum säljer bananer. När dom undrar varför du frågar säger du "Eh, jag var inte säker på om dom sålde det. Så jag tog telefonkatalogen och hitta ditt nummer. Då tänkte jag 'Han vet säkert, så jag ringer upp honom' ". Typ, nåt sånt. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ring bara upp ett nummer och fråga en fråga... T.ex om Konsum säljer bananer. När dom undrar varför du frågar säger du "Eh, jag var inte säker på om dom sålde det. Så jag tog telefonkatalogen och hitta ditt nummer. Då tänkte jag 'Han vet säkert, så jag ringer upp honom' ". Typ, nåt sånt. :blink:

Haha, psykfall varning. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, det roligaste med tjatigkärring är att jag bara slog ett nummer på måfå och bara sa "Hej, jag ringer angående parkeringsplatsen jag bokade igår".

Då skäller hon ut mig i 10 minuter >_<

Haha, jag fattade först inte hur ni plötsligt kom in på de där med snöhögen :)

Tyckte det var skojjigt där i slutet när du sa typ: Ja då plogar jag upp skiten till din granfru istället så slipper du få allt skit, jag hälsar din grannfru att du sa de. *Pip* :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eurocop äger :lol:

särskilt när dom ringer nån turk och säger att han måste gå om 9:an

turk: abou!! jag cuttar er!

eurocop: ska du kuuta abou?

galet kul asså...

Det klippet är ju så in i satans bra. >_< Men kom ihåg att detta är bara "Mellan jag och dig"

Har själv inte gjort några riktiga busrigningar. Jag har dock använt DAFUN :lol: från lefisidan. Jag spelade in några av klippen när jag ringde mina kompisar och deras föräldrar. Men dom är kanske inte lika roliga som riktiga klipp.

Eller? Ska jag låta allmänheten fröjdas av dom?

Måste fixa en bra mic till nästa lan så jag kan fixa lite njutning åt er små gossar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...