Jump to content

Polis anmäla


T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Skulle man kunna anmäla en för mordhot om han typ skriver: Din jävla dator nörd gå och dö.?

Jag tror inte det, men min kompis är helt säker på att man kan det.

Om du uppfattar det som ett hot kan du anmäla personen men jag tror knappast att det skulle leda till åtal. Du skulle förmodligen bara bli utskrattad av polisen.

Händer det i USA kan du däremot stämma personen på miljoner för att du "kännt dig rädd och hotad", "fått psykiska besvär" m.m och med stor sannolikhet gå vinnande ur domstolen. Det kan man iaf tro när man läser sånt här. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit hotad 1 miljon gånger......jag har blivit hotad med att bli dödad på skolgården :blink::lol: (OFF TOPIC(OFF TOPIC)Detta har absolut inte med detta och göra...men ni som bor i skåne....nära Hässleholm(om det nu finns någon)Så glo upp på himmlen för det är något föremål på himmlen som åker sakta framåt.....det liknar en stjärna....men det är det inte :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En störd kille i min klass hamnade i ett min-slagsmål(händer varje dag på min skola) med en kamrat.

Dagen efter satt han hela första lektionen och visade 2 blåmärken stora som 50-öringar på armen. Han masserade armen(lol) och sa att han inte kunde lyfta den :rolleyes: . Han sa också att hans tröja som var värd 200 kr var sönder(tröjan hade han fått gratis på prao). Nu ska han polisanmäla klasskamraten för detta!

Som vi skrattade åt honom >_<:lol::)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En störd kille i min klass hamnade i ett min-slagsmål(händer varje dag på min skola) med en kamrat.

Dagen efter satt han hela första lektionen och visade 2 blåmärken stora som 50-öringar på armen. Han masserade armen(lol) och sa att han inte kunde lyfta den :rolleyes: . Han sa också att hans tröja som var värd 200 kr var sönder(tröjan hade han fått gratis på prao). Nu ska han polisanmäla klasskamraten för detta!

Som vi skrattade åt honom :lol::);P

Haha, stark kille >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...