Jump to content

Mitt SA


 Share

Recommended Posts

Jag skickade min SA på slipning eftersom det var repor på den och spelet funkade inte ibland pga det.Sedan efter tre veckor får jag tillbaka det och gissa vad... :P

DET FUNKAR FORTFARANDE INTE! :rolleyes:

Jag väntade tre veckor och fick tillbaka en finslipad SA fast den funkar inte(min kusin fick betala 40 spänn i onödan :) )

Jag vet inte om det e spelets fel eller min PS2!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skickade min SA på slipning eftersom det var repor på den och spelet funkade inte ibland pga det.Sedan efter tre veckor får jag tillbaka det och gissa vad... :P

DET FUNKAR FORTFARANDE INTE! :rolleyes:

Jag väntade tre veckor och fick tillbaka en finslipad SA fast den funkar inte(min kusin fick betala 40 spänn i onödan :) )

Jag vet inte om det e spelets fel eller min PS2!

Det är ditt PS2 som är fel, det kan vara för gammalt för San Andreas så dammsug det lämna in det på lagning tvätta linsen eller köp ett nytt är det bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde också det innan spelet släpptes, men jag har den första versionen av PS2 som kom ut i sverige och det funkar ändå. Så jag tror bara att det var lösa rykten.

Jag tror inte att det bara att är ett rykte, mitt PS2 gick sönder precis när jag fick San Andreas, så jag köpte det lilla och det fungerade perfekt.

Du kanske fick ditt PS2 när det precis kom ut men du kanske inte anväde det så flitigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tror du hittar på lite, jag menar det är klart att ett PS2 går sönder efter ett tag, men är man försiktig med dat kan man kanske ha lite tur

Det kan jag inte göra nått åt. Kan inte säga nått mer än hur det ligger till. Alla mina konsoler har hållt medans jag ägt dom och jag har aldrig förstått hur man kan få sina konsoler att gå sönder. Alla mina handkontroller har hållt också. Visst blir de utslitna, men det är inget som är sönder eller inte laddar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...