Jump to content

Fixa in i spelet


Jesper
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Den där bilen verkade så pass oseriös att jag inte ens orkade försöka. Du får ursäkta, men försök lägga lite mer arbete på en bil innan du ber alla andra fixa in den i spelet åt dig. För att fixa den själv så är det "bara" att lägga till dummys för dörrar, huv, bagagelucka, framruta, kofångare, hjulen och mitten på bilen.

Dessutom behöver du skära ut vad som vad tänkta att bli dörrar osv.

När du så småningom fixat alla dörrar och dummys o allt vad det heter så är det dags att börja pilla med hierakin.

När hierakin e klar e det bara att exportera bilen till .dff-format, fixa en .txd-fil o lägga in alltihop i gta3.img med imgtool.

Om du fortfarande tyckar att jag gnäller för att du gjort en dålig bil så kan du ju själv försöka fixa till dörrar, inredning osv utan att behöva bygga om bilen helt.

Gonatt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok...

Sen när i hela helv*te blev 19 dagar en vecka.

Lär du dig inte räkna i skolan eller nä du kanske inte går i skolan för du är för liten. >_<

edit

Nu har jag tagit bort den nöjd...?? :(

Nej bara det att jag har ett liv ochså istället för att bara vara vid datorn så jag har annat o tänka på.

men varför startar du en topic om den var oseriös??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...