Jump to content

Feministiskt Initiativ


The Dude
 Share

Hur ställer du dig inför detta nya riksdagsparti?  

58 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vid valet 2010 kommer feministpartiet ta ut 46% av rösterna, tvångsavrätta Reinfeldt, förbjuda alla icke-feministiska partier, sätta fotbojja på alla män, förbjuda alla chefsyrken för män, sätta utt en orättvis skatt riktad mot män.

Sen kommer dom införa en ny religon som heter feminismen. Alla kvinnor ska bli betraktade som indiska kor.... Å deras största gud heter Shyman... (skyman?).......................

Några invändningar?

Obs, detta är bara en spekulation....

Om det blir så kommer jag gå raka vägen in i riksdagen med en k-pist skjuta ner alla feminisiter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 77
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Sen kommer vi fram till den punkten; Är F.I höger eller vänster? Jag tycker dom mest verkar vara högerexstremistiska, d.v.s nazister/fascister. :lol:

Men tänk innan du talar. Har du ens läst vad de står för?

Inse att det är moderaterna som ligger på högerkanten. (inte Reinfeldt då förståss, men partiet och dess grundmoraler)

Edit: Dom har inte bestämt sig vilka partier dom kommer sympatisera med. Men deras åsikter låter ju åt vänster iaf.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh, skämt åsido så får det inte bli Off- Topic. Jag tror inte ett femenistparti kommer bli så värst lyckat. :lol:

Nej förhoppningsvis inte.

Men om det nån gång blir nåt riktigt jämstäldighetsparti så skulle det ju va bra. Å då ska det inte heta feministiskt eller maskilint, neutrala (och liberala) tycker jag vore bra

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna rädsla för att kvinnan ska bli stark.

Snarare en rädsla över att kvinnan som blir stark visar sig vara en hämndlysten kvinna. Typ Schyman. "Alla män ska bestraffas! Inga undantag, alla män ska stå till svars för våra förmödrars lidande!"

Alla kvinnor ska bli betraktade som indiska kor

Hedrande! :lol:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...