Jump to content

Jultomten än en gång...


THUG2
 Share

Recommended Posts

Ubåtar, skateboard.

Alla vapen som finns på riktigt vill jag ha.

Story som den var i San Andreas. Fast annan förstås, plus den ska vara MYCKET MYCKET MYCKET längre.

Utspelas i fattiga områden, och rika. Och medel. Och jag vill ha det i Los Angeles. Jag vill att man ska kunna resa till olika ställen också.

Till sist vill jag ha allt som finns på riktigt i nästa GTA-spel. Drömspel, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har hört så fick Rockstar Games inte något tillstånd att använda exakta kopior av bilar och inte heller döpa liknande till t.e.x Porsche 911.... Så jag tycker att dom sak kämpa för att få det!! och då använda kända bilar som Volvo :ph34r: SAAB, JEEP, mm.

Och som alla andra säger: En mycket mycket längre story!!

Det skulle vara väldigt roligt om

man kunnde ha olagliga streetrace

på nätterna någon stans.. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fordon:

Tjaa, jag är nog egentligen ganska nöjd med de som finns.

Vapen

kanske inte ett vapen, men jag skulle vilja kunna ha en bärbar stereo i spelet så att man kan lyssna på radio även när man går till fots, inomhus etc.

Story

vet inte riktigt, men något som är riktigt starkt sammanlänkat med de andra GTA-spelen. t ex om vad Catalina och Claude/GTA 3-snubben gjorde mellan San Andreas (alltså råna banker och sno bilar som huvudintresse, och meningslöst dödande i maffians (eller nåt) tjänst i andrahand). då skulle det vara lite ballt om man kunde välja mellan att vara Catalina och Claude.

men detta skulle kanske inte vara så roligt, så snarare skulle man vara en yngling från landet som cruisade runt i amerika anno 1969, mötte hippies och försökte bli en mästerbrottsling, för att därefter ta sig till San Fierro (eftersom det ska likna San Fransisco, hippiesarnas med mera "favoritstad") som nu (-69) är blomstrande och färgglatt. där träffar man en ung The Truth och en ännu yngre polisaspirant Tenpenny (bara för att jag vill ha tillbaka Samuel L Jackson..).

Utspelas vart?

en fiktiv amerikansk stat med stor- och småstäder, ungefär som San Andreas, men mer variation, typ fjäll och stora granskogar, nåt Miamiliknande ställe med vajande palmer etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill att nästa GTA utspelas i New York(Med förorter, ex. Newark, New Jersey m.m). Ska utspelas på 70-80-talet eftersom jag gillar den tidens bilar och vapen. Och i det spelet (lite skruvat) får man veta att alla de förra GTA-spelen har varit en serietidning med falska namn på riktiga städer i ett försök att skildra USA. Finns tre olika serietidningar (Vice City, Liberty City och San Andreas). Ska försöka hitta på en story :rolleyes:

Redigerad av SanFierroDude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på att jag tycker att man ska bli bemött av hur man ser ut och beter sig (det ska finnas olika alternativ på vad man kan säga, även i mellansekvenserna). t ex om du ser ut som en hippie och svarar "Far out, dude!" eller "Bad kharma, man!" på allt kommer en fördomsfull kostymklädd maffiaboss att ge dig lättare uppdrag (eftersom de inte tror att du klarar av något komplicerat) :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte ha en så tråkig story som att man "ska kämpa för att bli en superskurk", jag vill mer att det ska vara invecklat - som i typ Mafia. Han är inte ute efter att bli en Mafioso, han bara blir det av en slump. Sedan så sker det en massa incidenter som gör livet för honom jävligt.

Jag vill ha en högklassig story med många tvister och inte så förutsägbart. Det låter väl mysigt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...