Jump to content

Saker som händer, men inte ses utav andra


 Share

Recommended Posts

On-Topic: Ja,var på väg till Mt-Chiliad med Mavericken när jag ser ett gul,lysande "boll" komma från höger och kör förbi mig precis framför mig. Efter sig lämnar den en vit strimma. Det var mitt på dagen och ljust, så jag såg att det inte var något flygplan eller så. Någon som vet vad det kan ha varit? Har inte velat skapa en ny topic om detta,visste att ingen ändå skulle tro mig,och säga att jag ljög om ufon:n och massa.

Du har sett ett flygplan. Punkt slut.

UFOn existerar inte i spelet och ingen har bevisat motsatsen hittills.

Det du såg var helt enkelt ett väldigt dåligt konstruerat flygplan som är meningen att ses på långt höll. Men man KAN se dem på nära håll när man är uppe på hög höjd, eller flyger nära dem.

Det är blinkande bollar som får en vit svans efter sig, precis som du beskriver. Har du aldrig sett riktiga flygplan på himlen hemma hos dig? =)

Inte så att de är osynliga utan de har lampor på vingarna och lämnar en rökstråle bakom sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jävligt dålig isf. Jamen det var inte som en strimma rök,bara ett vitt streck. Aja,tack föf hjälpen :)

Det var nog rök ;P. Det är nog ganska onödigt å satsa järnet på att få det jätte likt rök. för det ser ju verkligen ut som en vanlig vit rand i verkligheten också.

Om det nu inte har börjat lösa upp sig.

Ja jävligt dålig isf.

Som sagt. GTA SA är buggarnas mekka ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Översättning till svenska:

"När jag gjorde 3 stycken framåt volter med en skitsnabb bil så landade jag perfekt :P"

Är det så du menar???

"När jag gjorde 3 stycken framåt volter med en skitsnabb bil så landade jag perfekt :P"

Du gjorde ju själv fel LOL

"När jag gjorde 3 st framåtvolter med en skitsnabb bil landade jag perfekt"

Det är rätt^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla barnen skrek och gpade utom Leffe för han höll käften!

Jag tycker ni borde sluta prata om vad han menade...Skicka honom ett PM om ni har svårt att förstå

1) sluta sluta vara så otrevlig!

2) bra att du tycker det, men eftersom det handlade om hans inlägg i tråden så komenterar jag inte via PM! Det gör man bara om det är "privat" eller en längre offtopic disskution!? (exempelvis om du vill fortsätta detta menigslösa tjafs...)

3) Det var en påpekan från mig att han skulle förklara bättre för jag förstod inte riktigt vad han menade! Var inte menat att vara oförskämd. Men ska man skriva så ska man göra det så att folk förstår! Vissa slarv fel får man ju räkna med, men det var ju helt obegripligt och kryptiskt!

Man måste ha rätt, att på ett bra sätt rätta en annan medlems inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppade från ett flygplan...då blev det en bugg som gjorde så att jag stod som vanligt när jag föll. När jag landade så stod jag helt vanligt, men jag hade förlorat nästan hela mitt liv. Direkt efter att jag landat så kom en taxi och körde på mig så att jag dog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...