Jump to content

Saker som händer, men inte ses utav andra


 Share

Recommended Posts

Jaa... jag vet att ni alla har varit med om ett par saker i San Andreas som ni gärna skulle vilja spela in.

Något häfigt som händer helt plötsligt, och man tänker F*N!!!

Iallafall, flera sånna saker har hänt mig...

En sak var att jag åkte med motorcykel på motorvägen i LV och så vände jag håll, då kom en taxi bakom och körde på mig. Taxin träffade motorcykeln på sidan, och det blev som ett insane jump för taxin... den lixom voltade framåt över mig, med nosen före, och landade rätt, sedan fortsatte att åka. Det skulle vart skitsnyggt o fånga på film.

En annan sak... idag så drog jag fram AK:n på lång, alltså j*vligt lång distans, riktade den mot en bil som höll på att försvinna ur min åsyn, jag sköt ett skott och den sprängdes, skitsnyggt var det, som när man skjuter i bensinluckan.

Har det hänt er något häftigt?

--Berätta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag och min polare körde 2 Player och han stod på vingen på planet och jag styrde det. När vi skulle gå in för landning i San Fierro rörde sig det klantet så han flög av typ 500 m över marken. Jag gjorde en volt med det stora planet i ett försök att rädda hans liv...

RIP: Robin Andersson

Ni kan ju tänka er hur snyggt det hade vart om jag skulle lyckats :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag och min polare körde 2 Player och han stod på vingen på planet och jag styrde det. När vi skulle gå in för landning i San Fierro rörde sig det klantet så han flög av typ 500 m över marken. Jag gjorde en volt med det stora planet i ett försök att rädda hans liv...

RIP: Robin Andersson

Ni kan ju tänka er hur snyggt det hade vart om jag skulle lyckats :P

Haha, nån kommer säkert lyckas med det och lägga in det i en film när det kommer till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg försökte fly från polisen(hade 2 stjärnor) i LV och så helt plötsligt så kom det en polisbil falllandes ner från himmlen, den landade aldeles framför mig i samma fil och började genast jaga mig.

samma sak hände en gång till efter att jag blivit av med den andra snuten. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAg försökte fly från polisen(hade 2 stjärnor) i LV och så helt plötsligt så kom det en polisbil falllandes ner från himmlen, den landade aldeles framför mig i samma fil och började genast jaga mig.

samma sak hände en gång till efter att jag blivit av med den andra snuten. :P

Jag hoppade fallskärm från ett höghus i SF och landade just framför spårvagnen, och blev överkörd.. Inte så märkvärdigt.. mer irriterande..

och så hoppade jag ur ett plan på ganska hög höjd, satte på fallskärmen väldigt tidigt.. så jag släppte den. och landade på ett flygplan som kom åkande under :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppade fallskärm från ett höghus i SF och landade just framför spårvagnen, och blev överkörd.. Inte så märkvärdigt.. mer irriterande..

och så hoppade jag ur ett plan på ganska hög höjd, satte på fallskärmen väldigt tidigt.. så jag släppte den. och landade på ett flygplan som kom åkande under ;)

Hehehehehehe, det händer ju inte varje dag precis :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehehehe, det händer ju inte varje dag precis ;)

Verkligen inte.

Hade det vart på riktigt hade man ju sugits in i motorn (om det vart stort passagerar plan)

/ Detta inlägg är skrivet av Wu Zi Mu, är inloggad på min kompis anv., han har auto-login :S

Redigerad av mattzki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var nyss med om krashande-flygplan-buggen. Kom ut ur Burger Shot (San Fierro) och satte mig i bilen. Just innan jag ska köra iväg så ser jag ett flygplan störta rakt ner mellan husen och explodera. Var ju lite mäktigt och inte minst oväntat! =)

Jag satt dessutom på video-innet här vid datorn, så hade jag varit lite snabb på F5-knappen kunde jag spelat in det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha,ja tack för översättningen.

On-Topic: Ja,var på väg till Mt-Chiliad med Mavericken när jag ser ett gul,lysande "boll" komma från höger och kör förbi mig precis framför mig. Efter sig lämnar den en vit strimma. Det var mitt på dagen och ljust, så jag såg att det inte var något flygplan eller så. Någon som vet vad det kan ha varit? Har inte velat skapa en ny topic om detta,visste att ingen ändå skulle tro mig,och säga att jag ljög om ufon:n och massa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fan bryr sig. Alla fattar vad jag menar.

Haha,ja tack för översättningen.

Nej, faktiskt inte  Får tacka Vice24 för den fina översättningen 

Haha tack till båda, det var så lite så!

Det VAR faktiskt svårt att fatta vad du menade! Vet fortfarande inte till 100% om du menade 3 st skitsnabba volter eller om du gjorde 3 volter med en skitsnabb bil! jag chansade att du menade allternativ 2!

Tweak: Jag tror faktiskt att det kan röra sig om dåligt gjorda flygplan trots allt!

Har för mig att UFOXM mer eller mindre bevisade detta! (ufxm, kan vi få en bekräftelse?!)

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...