Jump to content

Ska flytta. Hjälp mig, Malmöbor.


VickeX
 Share

Recommended Posts

Hej. Mamma har träffat en kille i malmö och ska flytta dit. Och jag flyttar hällre igenom hela sverige med mamma än att stanna med pappa och styvmorsan här :'(

Så nu vill jag veta lite kul saker man kan göra där. Spela fotbopll på fritid aquakul eller vad det heter och vad mer? Kanske skka börga i friidrott också. Men Europas längsta vattenrutshkana måste jag lämna. alla mina kompisar och mina bästa cyckelställen.

Hjälp mig.

Gärna malmöbor och personer som flyttat långt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Han är född 8 Mars 1991! Och om jag inte misstog mig så ville han vara med sin mamma hellre än med sin pappa o syvmorsa?

Rätt. eller jo. Rätt :rolleyes:

Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. :D

Och hurfan kan du jämnföra en dator med polare ?

Jag hade stannat hos min farsa och hos polarna tills min morsa hade insett att hon övergivit mig :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rätt. eller jo. Rätt :D

Jag bor abusulute inte hos farsan min. + att det blir en bättre ekonomi hos mamma. jag kommer tilomed få en dator med 80 gig HD intelpentium4 pross och ja en bra dator och så. :D

Woow, fantastikt.

Ekonomin är väll inte allt eller? Varför vill du inte bo hos din pappa då? pga ekonomin eller pga din styvmorsa :rolleyes: .. Eller har dem kanske förjävligt många störande småbarn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Och hurfan kan du jämnföra en dator med polare ?

Jag hade stannat hos min farsa och hos polarna tills min morsa hade insett att hon övergivit mig :rolleyes:

Men vafan jag får ju nya po0olare och sen så hatar jag styvmorsan. + att. Äh. Om jag nu flyttar så kommer jag bo i imprinsip ett slott. och mitt rumm kommer vara 2x det jag har nu.

QUOTE @ BARTMAN : Det är mamma ska jobba.

QUOTE @ SlewMe : 1. Hatar styvmorsan. 2. Två irriterande plast eller vad man nu kallar barn som är pappas nya tjej's barn.

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor i Malmö, så jag kan ge dig lite tips.Gå på en mff match(världens stäming) gå på bio, va med en kompis och sticka med honom till ribban på sommaren, och gå på aq-va-kul.Annars nästan inget att göra. Man kan gå på ett internet cafe och laserdome om man vill. :rolleyes:

MAN SKA INTE GÅ PÅ BIO, INTE HYRA DVD ELLER KÖPA FILM!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAN SKA INTE GÅ PÅ BIO, INTE HYRA DVD ELLER KÖPA FILM!

Jag vet. Men om vi flyttar blir det eftersommarlovet.

Mamma ska ner last april och hon ska kolla med lite skolor om någon är van vid att få nya klasskompisar och brukar vara snäll mot dom. och om någon har en klasskompis som tidigare bott i över eller här omkring,. Annars är jag nog en kille-som-har-lätt-att-hitta-kompisar så det ska nog inte vara problen. Någon gedde mig en massa tips om vad man kan göra. Sakerna lät spännande. men vad gör man på dom? Laser doom och internet cafe vet jag ju såklart vad det är. men det andra?. Förklara. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet. Men om vi flyttar blir det eftersommarlovet.

Mamma ska ner last april och hon ska kolla med lite skolor om någon är van vid att få nya klasskompisar och brukar vara snäll mot dom. och om någon har en klasskompis som tidigare bott i över eller här omkring,. Annars är jag nog en kille-som-har-lätt-att-hitta-kompisar så det ska nog inte vara problen. Någon gedde mig en massa tips om vad man kan göra. Sakerna lät spännande. men vad gör man på dom? Laser doom och internet cafe vet jag ju såklart vad det är. men det andra?. Förklara. :rolleyes:

Jag tycker du ska börja på en skola så fort som möjligt, där skaffat du nya kompisar & lär dig stava. Sen efter det kan du & dina kompisar hänga lite på stan eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du ska börja på en skola så fort som möjligt, där skaffat du nya kompisar & lär dig stava. Sen efter det kan du & dina kompisar hänga lite på stan eller liknande.

Du var då inte så jävla snäll. Jag kanske inte är en bästa på att stava. Men för det så behöver du inte retas :rolleyes: 1 eller 2 ord som var stavad fel är väll ingenting att haka upp sig på

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...