Jump to content

Luger


m0rd0r
 Share

Recommended Posts

Tack :lol:

Inget GRIM(back vapen precis... :rolleyes:

Hehe fan va het när du blivit bättre på det sen gör en remake så blir den säkert coolare det ska jag göra med min m11 nu när jga lärt mig mer :rolleyes: fast

du ser det blå'a höger klicka på det o ta reverse för annars syns det inte i spelet det blir en genomskilig lucka rakt igenom :wub:

sen ta export as 3d nonting.. o sen 3ds sen importera i zmod och resisa den o sen vrid om den typ på en gammal pistol dff model o sen deletar du den gamla o sparar så får du den i spelet tror jag...

(presis gjort om min mp5k till morpheus version^^

post-11-1112795772_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe fan va het när du blivit bättre på det sen gör en remake så blir den säkert coolare det ska jag göra med min m11 nu när jga lärt mig mer :rolleyes: fast

du ser det blå'a höger klicka på det o ta reverse för annars syns det inte i spelet det blir en genomskilig lucka rakt igenom :blink:

sen ta export as 3d nonting.. o sen 3ds sen importera i zmod och resisa den o sen vrid om den typ på en gammal pistol dff model o sen deletar du den gamla o sparar så får du den i spelet tror jag...

(presis gjort om min mp5k till morpheus version^^

OffTopic:

1. FAN va ful din morpheus version va GRIM(back

2. Den ser inte ens ut så !

3. Håller med Glockalnet om att de va jävligt drygt o lägga upp den i någon annans topic (o just i en nybörjares topic!)

------------------------------------------------------------------------------------------

OnTopic:

Riktigt fin 3dmodell för att vara en första m0rd0r !

Jag tycker du ska vara nöjd som gjorde en sådär fin 3dmodell som din första ! :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OffTopic:

1. FAN va ful din morpheus version va GRIM(back

2. Den ser inte ens ut så !

3. Håller med Glockalnet om att de va jävligt drygt o lägga upp den i någon annans topic (o just i en nybörjares topic!)

------------------------------------------------------------------------------------------

OnTopic:

Riktigt fin 3dmodell för att vara en första m0rd0r !

Jag tycker du ska vara nöjd som gjorde en sådär fin 3dmodell som din första ! :rolleyes:

Kan du göra bättre??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var skaffar man programet?  :rolleyes:

Offtopic, ladda ner 8-timmars test vertionen och adda mig på msn: zlipp@hotmail.com så kan jag hjälpa dig/er!(att få den att funka som full vertion då...(Men låt den inte "gå ut i datum" innan...) Ontopic, snygg!(eh :D ) (Och de där uppe var ingen uppmaning till warez så de så! :D Ville bara säga de... Och sorry för offtopic eller något. *edit* de var väll sketchup som du använde??

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det du menar är att man inte får ha en opinion bara för att man inte kan göra den saken man han opinionen på bättre?

Nej det e bara det att kan hackar alltid på mig jag fattar inte vad hans problem e hans mamma tappad honnom som liten eller nott.. :rolleyes:

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det e bara det att kan hackar alltid på mig jag fattar inte vad hans problem e hans mamma tappad honnom som liten eller nott.. :P

Var du rolig nu eller? ^_^

Nej de va du inte.

Och m0rd0r: Säg till om du vill ha ett par riktigt bra texturer till den ;P

tror ja kan fixa det om du behöver ;P

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...