Jump to content

Luger


m0rd0r
 Share

Recommended Posts

Och m0rd0r: Säg till om du vill ha ett par riktigt bra texturer till den :D

tror ja kan fixa det om du behöver :ph34r:

Javisst, det skulle jag behöva :wub:

GRIM: Om man vill andvända de, måste man klippa ut en del av guldfärgen i paint då? Ska göra två st, en guld med längre pipa och en vanlig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej han har hållt på länge han har damp eller nott....

OffTopic: Jag har inte gjort ngt annat än att hjälpa dig men du kastar din skit i ansiktet på mig o sen blockar du mig o börjar skriva massa skit om mig så jag tycker att jag har rätten att vara irriterad på dig ! :rolleyes:

Men nu tycker jag att vi ska hålla oss OnTopic... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jasså, det förklarar ju varför du inte kan göra det i zmodeler o måste be andra... ^_^

Fattar inte varför du skriver sånt om saker du inte kan, kan du inte texturera i zmodeler så vet du ju inte om det är bättre att göra det där ? :lol:

För att jag börjar lära mig nu när du har slutat förrvirra mig med o säga fel saker hela tiden o få dina damp ut brrott på ingenting... ditt jävla sär!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att jag börjar lära mig nu när du har slutat förrvirra mig med o säga fel saker hela tiden o få dina damp ut brrott på ingenting... ditt jävla sär!

Hahaha, jag måste fan skratta åt dig.

Du är så patetiskt jävla löjlig, jag har sagt precis rätt men du ska krångla till det o sen klagar du för att det inte funkar...

O att det inte funkar beror på att du inte gör på det sätt jag sagt..

O jag har aldrig nånsin haft nått damputbrott över msn ! :lol:

Du verkar ju vara helt jävla dum i bollen ditt fula jävla drygarsel...

Jag förstår varför du blev bannad på din vanliga GRIM användare !

Ha! Det är för att du helt enkelt är ett spammande och patetiskt litet särbehandlande särbarn...

först trodde jag att du var ett dreglande tandlöst litet särbarn me tankte på hur korkad du är och lite sånt, jag har fan inte fått ett damputbrott...

Man kan undra vem som fått det ?

Joo, GRIM(back har fått det som spammar fingrarna av sig o sen blockar på msn...

Hahahah............fjant...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, jag måste fan skratta åt dig.

Du är så patetiskt jävla löjlig, jag har sagt precis rätt men du ska krångla till det o sen klagar du för att det inte funkar...

O att det inte funkar beror på att du inte gör på det sätt jag sagt..

O jag har aldrig nånsin haft nått damputbrott över msn ! :lol:

Du verkar ju vara helt jävla dum i bollen ditt fula jävla drygarsel...

Jag förstår varför du blev bannad på din vanliga GRIM användare !

Ha! Det är för att du helt enkelt är ett spammande och patetiskt litet särbehandlande särbarn...

först trodde jag att du var ett dreglande tandlöst litet särbarn me tankte på hur korkad du är och lite sånt, jag har fan inte fått ett damputbrott...

Man kan undra vem som fått det ?

Joo, GRIM(back har fått det som spammar fingrarna av sig o sen blockar på msn...

Hahahah............fjant...

Det här sejjer ju allt(du o dina damp utbrott)

jag frågade hjälp av en annan du gick det på 3 min när du sattao babblade gojja tog det 2 tim utan att nott hände du svarade i varända mening "orka" o "LOL" när du sa att du skulle hjälpa mig sen pallade jag inte med dig o tog bort dig från min lista...

sen en annan gång med fick du damp för jag bad dig vrida ett vapen i fönstrett på en bil lite till min mod som du skulle ändra lite små saker på så blev du hyterisk o kallade mig fitta o massa andra köns ord och bjöd in non annan i samtalet så satt du o skrev massa köns ord o att du var bättre än mig på o göra mods osv.. så jag har nog min anleding att få blocka dig på msn för så beter man sej fan inte väx upp!!

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här sejjer ju allt(du o dina damp utbrott)

jag frågade hjälp av en annan du gick det på 3 min när du sattao babblade gojja tog det 2 tim utan att nott hände du svarade i varända mening "orka" o "LOL" när du sa att du skulle hjälpa mig sen pallade jag inte med dig o tog bort dig från min lista...

sen en annan gång med fick du damp för jag bad dig vrida ett vapen i fönstrett på en bil lite till min mod som du skulle ändra lite små saker på så blev du hyterisk o kallade mig fitta o massa andra köns ord och bjöd in non annan i samtalet så satt du o skrev massa köns ord o att du var bättre än mig på o göra mods osv.. så jag har nog min anleding att få blocka dig på msn för så beter man sej fan inte väx upp!!

Du är kass på att ljuga...

Jag har aldrig chattat med dig i 2timmar o det va du som va trög o inte fattade nått då jag förklarade...

Och jag dampade inte då jag gjorde bilen utan jag sa att småfix gör man sen efter man kollat så att modellen funkar överhuvud taget o då började du klaga och då bjöd jag in en i konversationen som skulle få berätta att det är bättre o göra småfixen sen men då sa du att du hoppades att vi hade en bra brandvägg för att du kände en hacker som skulle hacka sig in i våra datorer...

Sen har jag aldrig nånsin fått ett damputbrott vid datorn...

Och jag skriver inte könsord utan det är du som gör det och du tror ju att du är så "bra" på allt...

Och det är inte jag som beter mig dåligt utan det är du som säger att folks mammor tappat barnen i golvet och du spammar svordommar och sånt skit... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...