Jump to content

Påven är död.


Kaboom
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 137
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är ingen idé att tro på nån religion överhuvudtaget. För det spelar ingen roll vilken religion man väljer, för då påstår nån annan religion att du hädas eller hur fan det där heter, och du hamnar i helvete. Och gör jag som nån annan religion säger så hamnar jag i helvete enligt nån annan religion. Så, det spelar ingen roll vad ni väljer, ni hamnar ändå i helvetet. Vilket troligtvis inte finns. Så varför bli religiös?

@Icebear: En ryss har kallat mig djävulens barn och hon var brud hon med. Knäppa kärringar det finns, huh? Men de kanske blir så när de aldrig får nåt i sängen.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan ni skämta om att påven har dött?! Han var inte bara ledare över världens största religion utan kämpade också för folks rättigheter!

R.I.P

Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter.

Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil".

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter.

Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil".

Påven har gjort en hel del för världen! Tro det eller ej, han har faktiskt minskat hatet mellan religionerna, och är emot alla former av krig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...