Jump to content

Ifall EA Games köper upp Rockstar


Kaboom
 Share

Recommended Posts

Tycker ni att det är dåligt/bra?

Motivera era svar.

Är dock 100% säker på att det är ett aprilskämt.

Den postades 31 mar. 23:59. inte den 1 april, då kan det ju inte vara ett aprilskämt ;) .

jag känner på mig att hultan kommer komma med något sorts aprilskämt :lol:

tryckte på länken för att läsa mer på ign men länken funkade inte ^_^ . något är skumt, men nyheten postades ju den 31 mar :( .

sorry att jag skriver det i 2 trådar man jag ville få det sagt ;) .

edit: nu blev man lurad :"> .

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det nu händer att EA köper upp Rockstar och dess idéer så äre bara skit... även fast detta är ett aprilskämt så skulle det suga i verkligheten. För EA Games är bovar, dem köper upp andra spelföretag och förstör spelens koncept med att fu**a spelet totalt och lägga dit sin logga på nån meny (helt onödigt). EA köper upp allt, så att det skulle inte förvåna mig om dem gör det med GTA.

Detta är ett aprilskämt som dem flesta märkt... men det skulle suga stenpung i verkligheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte sant...

100 %

Och jag tror inte att Rockstar skulle sälja GTA när det fan är bättre än en Guldgruva !

Varför skulle man inte. Man får ju hur mycket pengar som helst då.

Det är klart allt handlar om pengar, om R* skulle sälja GTA skulle man säkert ha så mycket pengar att man skulle kunna göra ett ännu bättre spel

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...