Jump to content

Playstation 3


kebabkurt
 Share

Recommended Posts

Tänkte bara peta in att Xbox 2 kommer ha tre stycken processorer på 3 GHz, sammanlagt 9 GHz alltså smile.gif

Tror du det seriöst eller? Kolla på typ komplett efter en dator med 2 (finns väl knappt nån med 3st) 3ghz processorer och se vad en komplett dator kostar, visst xbox prispressas väl, men de har ju ingen chans mot ps3 med det priset. Jag menar, 9ghz...? Det fanns ju typ 2ghz processorer när xbox 1 släpptes, varför har de inte tre sånna redan nu eller iallafall en 1,5ghz? För att det är för dyrt såklart!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror du det seriöst eller? Kolla på typ komplett efter en dator med 2 (finns väl knappt nån med 3st) 3ghz processorer och se vad en komplett dator kostar, visst xbox prispressas väl, men de har ju ingen chans mot ps3 med det priset. Jag menar, 9ghz...? Det fanns ju typ 2ghz processorer när xbox 1 släpptes, varför har de inte tre sånna redan nu eller iallafall en 1,5ghz? För att det är för dyrt såklart!

Ja, klart jag tror på det, eftersom det stog på GameSpot för ett tag sen, och en utav cheferna som står bakom Xbox 2 har sagt det så tror jag på det.

Redigerad av Zyber
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas dom överhuvudtaget kommer tänka på ergonomin den här gången, för Dualshock 2 är INTE sköna! ^_^  Handkontrollen till GC känns som en naturlig del av ens händer.... :o

Dualshock sitter som gjutna i mina händer, otroligt ergonomiska, kommer åt alla knappar utan anstränging ^_^ Gc kontrollen är obekväm och känns billig och plastig imo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? :teehee:

Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. :rolleyes: .

Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 :(, man måste ju ha råd me spelen också :P

EDIT 1: Tog bort Quote.

EDIT 2: Skrev lite fel ord.

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? ^_^

Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. :P .

Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 :P, man måste ju ha råd me spelen också :P

EDIT 1: Tog bort Quote.

EDIT 2: Skrev lite fel ord.

Trådlösa kontroller skulle vara gott. Även inspelningsmöjlighet på DVDn ;)(w00t)(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spel som borde släppas till "PS3": Nytt GTA, Burnout 4 (?), Gärna nån ny version av Freedom Fighters, Å varför inte mera Prince of Persia? :lol:

Förhoppningar: Jag hoppas, som sades tidigare här, att det blir sladdlösa kontroller. Det är verkligen jobbigt med alla sladdar som är i vägen och trasslar.. :P .

Och en sak till, som jag verkligen hoppas är att de inte blir äckligt dyrt, för jag ger inte hur mycke som helst för ett bra PS3 (w00t), man måste ju ha råd me spelen också :(

EDIT 1: Tog bort Quote.

EDIT 2: Skrev lite fel ord.

Burnout 4 kommer att komma men förmodligen på ps2 tror jag..:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...