Jump to content

Bilar!?


FerkurZ
 Share

Recommended Posts

Mr. Whopee är en glassbil som kör runt på Soreside Vale, Det är en stor glasstrut på taket och den spelar en melodi, det står även Mr. Whopee på den.

En Flatbed är en lastbil utan (hytt) iallafall inget tak på den, den är mörk grön och ser nästan ut som en militär transpårt.Kör runt på staunton Island. :D:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem här bilderna är de bästa jag hittade förtillfället. Först kommer en bild på en Barracks Ol som du inte skulle samla in

Sen kommer en bild på en Flatbed som du ska samla in

Som du ser så är de väldigt lika men Barracks OL har täckt flak, men Flatbedden har ett helt tomt flak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, nej, du behöver inte låsa upp ghost town, alla bilar som finns på listan i Portland,eller på Soreside vale där det också finns ett import/export garage, kör runt eller står parkerade någonstans på antingen Portland, Staunton Island eller Shoresdide Vale. :P:o

Och hur skulle man låsa upp Ghost town förressten?

Har hört många som har flugit dit med Dodon men inte kunnat landa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste landa jävligt rätt för att klara det. men det är inte mycket till ö.

Jag har hört att hittar mn alla stunts, alla paket och klarar HELA spelet. ska tunnlar öppnas.. För dom finns ju i shoreside vale.. Jag flög med en tank förresten. Vad händer när man levererat alla bilar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte riktigt färdig med garaget på Shoreside Vale, men när jag var klar med det på Portland fick jag en summa pengar + att jag kunde gå in i garaget och välja vilken bil som hels som jag samlat in och bara åka iväg.

När man har levererat alla bilar i ett garage så får man gå in i garaget och där inne finns alla bilar som en snurrande "gta3 ikon". Och ovanför står bil namnet, om du går på en ikon, står det att du ska gå ut från garaget, det stängs och när det sedan öppnas står den bilen du har valt där, och det är bara att åka iväg.

Och skulle du krascha med bilen är det bara att åka tillbaka till garaget och välja den igen eller någon annan.

Jag har inte fått kläm på flygningen ännu, tycker det är svårt nog att flyga med tanken, hamnar nästan alltid i spinn och störtar rakt ner när jag försöker svänga uppe i luften.

Men det är väl inget speciellt med Ghost town eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, tack..

Finns det flera garage nu också?

Det finns ett "garage" bakom det i portland som vill ha alla utrycknings fordon:

Polis

Ambulans

Brandbil

Fbi bil

Swat bil

Barrack OL

Rhino

jag har inte klarat de så jag vet inte vad som händer när man klarar det men det borde väl vara som alla andra garage...att man kan hämta bilar sen!?! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...