Jump to content

Teleport


 Share

Recommended Posts

Hittade detta på en sida:

Madd Dogg’s Warp Portal

Go into Madd Dogg’s Crib in Los Santos and go up the stairs from the save entrance and walk up and down it while against the wall. You will find one of the walls is hollow and you will be teleported to strange locations. Most of the time you end up down the bottom towards the Vinewood Sign but it is possible to appear outside Four Dragon’s or even inside the actual Area 69.

Någon som vet om det funkar? Kan ej testa p.g.a att jag inte har spelet hemma. Har länge velat åka tbx till Area 69(Inne i basen där man hämtar jet-packen) -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, synd, annars kunde jag ha testat detta  :wub:

Jocken: Har inte du klarat spelet?!

Eller du spelar om det utan att spara det första?!

Som Azore sa: Kan ingen testa och bekräfta?! Jag sitter på ett demens boende så jag kan inte testa just nu! -_-

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång "teleporterades" jag. Jag körde in i den lila saken utanför polishuset i LS och åkte genom marken (trodde jag), men det var typ ett maskhål för jag hammnade i himmelen långt ute i havet söder om flygplattsen (LS) och plummsade ner i vattnet.

EDIT: En annan gång teleporterades jag från det högsta huset i LS (det runda med en falskärm på) ner på motor vägen. (Nej, jag hoppade inte ner).

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju hänt en gång att jag krockade på motorcykel - flög av den - men stannade inte vid marken utan fortsatte ner under marken. Efter ett tag när jag fallit så teleporterades jag på marken igen.

San Andreas är ett spel till hälften fyllt av roliga buggar och missar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ju hänt en gång att jag krockade på motorcykel - flög av den - men stannade inte vid marken utan fortsatte ner under marken. Efter ett tag när jag fallit så teleporterades jag på marken igen.

San Andreas är ett spel till hälften fyllt av roliga buggar och missar =)

Men även jobbiga buggar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...