Jump to content

Gta vice city kommer sent till pc!


Zaibatzu
 Share

Recommended Posts

Hojsan...

Varför skriver vissa här bara ungefär "Gta te PC suger" Å sådant..

På vilken grund?? Man har snabbare kontroll över spelet med hjälp av Pc musen. Sedan har man en grafik som är utanför denna värld om man har en dator kraftig nog att pumpa upp GTA3 i 1280 - 1024.. Sedan att man inte kan load'a spel i den brända versionen är enbart en bug i vissa versioner som endast kräver en update till version 1.01 eller vad det är... Sedan vill jag hålla med member:2 att piratkopieringen skadar Pcspels marknaden avsevärt... Men det hela följer en ond cirkel. Ju längre tid det tar för Pc användarna att få Vice city nu.. Ju fler kommer att ladda ner spelet när det kommer ut..

Jag själv är lite gta-freak och har alla originalförpackningar hitintills.. Och detta skulle jag vija fortsätta med...

Tack :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hojsan...

Varför skriver vissa här bara ungefär "Gta te PC suger" Å sådant..

På vilken grund?? Man har snabbare kontroll över spelet med hjälp av Pc musen. Sedan har man en grafik som är utanför denna värld om man har en dator kraftig nog att pumpa upp GTA3 i 1280 - 1024.. Sedan att man inte kan load'a spel i den brända versionen är enbart en bug i vissa versioner som endast kräver en update till version 1.01 eller vad det är... Sedan vill jag hålla med member:2 att piratkopieringen skadar Pcspels marknaden avsevärt... Men det hela följer en ond cirkel. Ju längre tid det tar för Pc användarna att få Vice city nu.. Ju fler kommer att ladda ner spelet när det kommer ut..

Jag själv är lite gta-freak och har alla originalförpackningar hitintills.. Och detta skulle jag vija fortsätta med...

Tack :P

1. De som säger att VC: PC suger är bara dom som har PS2... de vill helst ha GTA exklusivt till PS2 eller säga att det är mycket bättre där för att stödja sin konsol...

2. Dom flesta har fått det problemet tack vare att två eller flera av de största crack-grupperna gjorde ett stort fel på grund av tidspress (GTA3 kom ju inte ut på nätet förens releasedagen).

3. Ja, själv undrar jag om det finns någon PC marknad kvar om 10 år. Konsolerna håller på att sno allt och nu när man snart kan spela multiplayer på dom så ligger PC:n riktigt illa till...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...